Visame pasaulyje žinomų prekės ženklų „Cadbury“, „Jacobs“, „LU“, „Milka“, „Nabisco“, „Oreo“, „Tang“ ir „Trident“ gamintojos „Kraft Foods“ gimė nauja kompanija – „Mondelēz International“. Šie struktūriniai pokyčiai įvyko pirmtakei atskyrus Šiaurės Amerikos bakalėjos verslą, kuris apima padažų, majonezo, šaldytų produktų gamybą.
Naujoji kompanija, perimdama iš senosios talentingus darbuotojus ir žinomus prekių ženklus, žada tapti pirmaujančia pasaulyje šokolado, sausainių, kramtomosios gumos ir saldainių gamintoja. Pavadinimas „Mondelēz“ – tai naujai sukurtas žodis, kurio prasmė – skanusis pasaulis.
„Mes debiutuojame kaip „Mondelēz International“ ir visam pasauliui atskleidžiame savo prekių ženklų stiprybę, – sakė kompanijos pirmininkė ir vyriausioji pareigūnė Irene Rosenfeld. – Startuojame turėdami 36 milijardus JAV dolerių ir žinomus prekių ženklus „Oreo“, „Cadbury“ ir „Milka“, kuriuos visame pasaulyje mėgsta jau kelios vartotojų kartos.“
„Mondelēz International“, pažymėdama savo, kaip naujos kompanijos, pradžią įtraukė į šventinį renginį daugiau kaip 100 tūkst. darbuotojų, pasklidusių po daugiau nei 80 šalių ir dirbančių 300 kompanijos padalinių.
„Lietuvoje mūsų kompanija žinoma jau beveik du dešimtmečius. Ši diena mums labai svarbi, nes žengiame žingsnį į naują, labai jaudinančią ateitį.“, – kalbėjo „Kraft Foods Lietuva“ fabriko Kaune direktorius Raimondas Bakšys.