Tai „Verslo žinių“ portalui patvirtino Andrius Vitkus, nuomos sandoriui tarpininkavusios nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „NEWSEC/Re&Solution“ tarpininkavimo skyriaus vadovas Baltijos šalims.
„Planuojamas atidarymas kitų metų rudenį“, – nurodė A. Vitkus.
Anot jo, pasirašyta sutartis ilgalaikė - 10 metų su galimybe pratęsti.
H&M pirmąją parduotuvę Lietuvoje atidarys Vilniuje, kuri bus didžiausia Baltijos šalyse, o po kelių savaičių duris turėtų atverti ir parduotuvė Klaipėdoje. Dėl prekybos ploto Kaune dar vyksta derybos.
Rimtas konkurentas
H&M tikrai yra rimtas konkurentas, nėra taip, kad jis nedarys jokios įtakos, bet mes gana tvirtai jaučiamės, investuojame į parduotuvių atnaujinimą, į tam tikrus segmentus, kurie nekonkuruos su H&M, – šiemet sausį kalbėjo drabužių mažmeninės prekybos grupės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
„Aprangos“ grupė valdo per 100 prekės ženklų jaunimo, ekonominės klasės, prabangos prekių ir verslo segmentuose. Savo ruoštu „Hennes & Mauritz“ grupė, kuri valdo 5 prekės ženklus, į Baltijos šalis atveda tik vieną jų – stipriausią H&M.
Pelnas - nedidelis
Nors vasaros pardavimų
sezonas prasidėjo sėkmingai, Švedijos drabužių tinklo „Hennes &
Mauritz“ (H&M) pelnas trečiąjį ketvirtį ūgtelėjo tik 1 proc.
Dėl
Europos skolų krizės ir prastų oro sąlygų rugpjūtį vartojimas
sumažėjo labiau nei tikėtasi, informuoja AP.
H&M kitąmet ketina pristatyti naują mados ženklą.
Remiantis ketvirtadienį paskelbta ataskaita, grynasis pelnas
trečiąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. kronų (549 mln. JAV dolerių) ir
buvo šiek tiek didesnis nei 3,59 mlrd. kronų pelnas, užfiksuotas
tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Pajamos padidėjo nuo 31,51 mlrd. iki 33,57 mlrd. kronų, tačiau
bendrasis pelnas sumažėjo nuo 58,6 iki 58,2 proc.