„Nustebome, kai buvome pakviesti prie vartų. Pamanėme, kažkas negerai su bagažu“, – juokėsi kompanijos simboline mėlyna spalva puoštais saldumynais besivaišindama šeima.
„Kaip ir šiandien, pigius skrydžius dažniausiai renkamės vykdami atostogų. Šiemet nusprendėme ilsėtis Romoje, todėl ir pasirinkome tiesioginį skrydį, nes keliaujame su mažu vaiku“, – įspūdžiais dalijosi Brigita.
Pasirinkimą lemia kaina
Nors norint pigiai skraidyti reikia susitaikyti su griežta bagažo kontrole, nepatogiomis salono kėdėmis ir skrydžio metu suspaustomis kojomis, lemiamas „Ryanair“ koziris yra kaina.
Tiesa, pigių skrydžių bendrovės dėl mažesnių mokesčių dažnai renkasi nuošaliau miestų esančius oro uostus, tad nusipirkti vien lėktuvo bilietą tikrai neužteks.
„Nežinantiems keliavimo pigiomis avialinijomis subtilybių, kelionė gali ne tik gerokai pabrangti, bet ir užtrukti“, – patirtimi dalijosi Brigita.
Plėsis ir toliau
Nors statistika nedžiugina, keliaujančių lėktuvais srautai pasaulyje nedidėja, „Ryanair“ žada ir tolesnę plėtrą.
Liepą bendrovė patvirtino, kad perkels penkis skrydžių maršrutus iš Kauno į Vilnių ir po kelių savaičių pranešė apie naują skrydžių maršrutą į Korką Airijoje. Dėl šių naujų skrydžių „Ryanair“ siūlomų maršrutų iš Vilniaus oro uosto skaičius šią žiemą bus didžiausias ir sieks 14. Šiandien „Ryanair“ taip pat paskelbė, kad padidins kas savaitę vykdomų skrydžių Vilnius–Londonas (Liutonas) skaičių nuo penkių iki septynių.
Nors skrydžių iš Vilniaus daugės, pagrindinė kompanijos bazė išliks Kaune. „Šie oro uostai tikrai nekonkuruoja tarpusavyje“, – sakė įmonės rinkodaros ir pardavimų Baltijos ir Skandinavijos šalims vadovė Elina Hakkarainen.
Neigia, kad taupo degalus
Įmonės atstovė taip pat priminė, kad kompanija nėra patyrusi nelaimingų atsitikimų.
„Saugumas mums buvo ir yra svarbiausias“, – neseniai spaudoje mirgėjusius skandalus dėl pustuščiais degalų bakais skraidančių „Ryanair“ lėktuvų komentavo E. Hakkarainen.
„Ryanair“ visoje Europoje yra žinoma savo žemais tarifais, kurie įmanomi sutaupius iš papildomų paslaugų, pavyzdžiui, keleivių maitinimo. Tiesa, kai kurie įmonės vadovų siūlymai taupyti susilaukdavo ne tik kritikos, bet ir juoko – prieš porą metų „Ryanair“ siūlė atšaukti antruosius lakūnus ir įvesti mokestį už naudojimąsi tualetu, o dar anksčiau - įrengti lėktuvuose specialiąsias stovimas zonas.