Lietuvoje „Latvenergo“ užima maždaug 11 proc. Lietuvos rinkoje, daugiausia tiekdama energiją stambioms įmonėms. Bendroje Baltijos šalių elektros rinkoje šis tiekėjas užima beveik trečdalį – 32 proc. rinkos.
„Keičiame savo identitetą. „Latvenergo“ yra gerai žinoma, bet mažesnėms įmonėms mes turime būti geriau žinomi. Keičiame savo prekės ženklą į „Elektrum“, kurį naudojame nuo šiandien“, - antradienį vykusioje spaudos konferencijoje pranešė Gatis Junghans, „Latvenergo Lietuva“ generalinis direktorius.
„Stilizuota „e“ raidė yra dinamiška, primena saulę. Su elektros rinkos liberalizavimu norime būti patrauklūs savo klientams bei atsidarančioms rinkoms. „Elektrum“ - pirmoji bendrovė, pasiūliusi Lietuvos laisviesiems vartotojams sudaryti elektros energijos pirkimo – pardavimo sutartį“ , - sakė Ričardas Tvaronas, „Latvenergo Lietuva“ pardavimo vadovas.
Tiesa, naujas prekės ženklas ir nauji pasiūlymai mažam verslui įtakos elektros kainoms neturės, pripažino „Latvenergo“ vadovas.
„Skirtumas tarp eletros tiekėjų siūlomų kainų yra labai nedidelis, ir jie yra nišiniai – kiekvienas tiekėjas stengiasi pritaikyti savo pasiūlymų portfelį savo klientams. Tačiau mes esame konkurencingi savo siūloma kaina. Dabartiniai mūsų klientai mus pasirinko būtent dėl kainos. “, - sakė G. Junghans.
„Artimiausiais metais elektros kainos neturėtų keistis. Šiaurės rinkoje („Nordpool“, - Red.) kainos kinta dėl daugybės veiksnių, taigi prognozuoti elektros kainas yra labai sudėtinga. Šiaurės rinkoje elektra yra pigesnė nei Vakarų Europoje, bet ji labai kintanti – priklauso nuo potvynių ir atoslūgių, nes ten yra daugybės hidroelektrinių“ , - sakė G. Junghans.