Kai vieni darbo ieškantieji stengiasi išsiskirti ir į save atkreipti dėmesį CV ilgumu ar įmantriomis nuotraukomis, kiti akcentuoja kitus dalykus ir sugalvoja kitokių būdų, kurie patrauktų darbdavio dėmesį, rodo darbo paieškos portalo CVbankas.lt atliktos darbuotojų apklausos rezultatai.
Dalis respondentų pirmiausia stengiasi vizualiai išskirti savo CV iš kitų. Jei darbdaviui neša spausdintą variantą, spausdina jį ant kokybiško ir ne baltos spalvos popieriaus, jei siunčia elektroninį variantą, įdomiai jį sumaketuoja, paįvairina grafika ar spalvomis.
Antra, apklausos dalyviai teigia, kad savo CV ar motyvaciniame laiške akcentuoja darbo patirtį, papildomus mokymus, vykdytus didžiausius projektus, asmenines savybes, kurios būtų reikalingos siūlomame darbe. Dalis respondentų sako, kad stengiasi atkreipti dėmesį ir paminėti tuos dalykus, kurie nurodyti darbo skelbime prie reikalavimų ir kuriais patys gali pasigirti.
CVbankas.lt apklausoje dalyvavę asmenys taip pat sako, kad darbdavių dėmesį atkreipia entuziastingi CV ir motyvaciniai laiškai – darbdaviui reikia informacijos apie kandidatą, tačiau tonas ar bendra nuotaika, kuria ta informacija papasakojama, yra labai svarbu. Kartais būtent ji paskatina pakviesti tokį kandidatą į pokalbį.
Kai kurie kandidatai taip pat teigia, kad norėdami pritraukti darbdavių dėmesį, jie kiekvienam darbo skelbimui ruošia atskirą CV ir motyvacinį laišką, niekuomet nesiunčia vienodo šabloniško CV.
Tačiau yra dalis darbo ieškančiųjų, kurie sako, kad nesistengia savęs išskirti iš kitų darbuotojų. Pasak jų, CV rašoma tai, kaip yra iš tikrųjų, nesistengiant pagražinti informacijos. Prieš darbdavį ne išsiskiriama, o leidžiama jam suprasti, kad darbuotojas gali būti naudingas, leidžiama pačiam vadovui išsirinkti tinkamiausią darbuotoją.