Lietuvoje nėra statistikos, kiek vidutiniškai paslaugų nepanaudojama ir pinigai už jas neatsiimami. Įvairiais vertinimais, skaičiai svyruoja nuo 5 iki 30 proc.
„Pats esu pirkęs kuponą ir juo nepasinaudojęs. Kalbant apie verslą, tyrinėjau nepanaudotų kuponų rinką, nes planavau steigti tokia prekyba užsiimantį portalą. Pasaulinėje praktikoje žmonės perka ir vėliau nepanaudoja iki 30% kuponų. Panašiai turėtų būti ir Lietuvoje“, – verslo idėjomis dalinasi Mindaugas Lapinskas, rinkodaros agentūros „Brandscape“ vadovas.
„Neturime statistikos, kiek kuponų nepanaudojama. Patys paslaugų pardavėjai nelinkę atskleisti šios informacijos“, – pažymi Aldas Kirvaitis, „Cherry Media“ grupės, Lietuvoje valdančios grupinis.lt ir beta.lt portalus, vadovas.