„Nuo praėjusių metų kovo, kuomet pradėjau vadovauti šiam projektui, daugiau nei 40 tūkst. unikalių vartotojų prisiregistravo „Mano Creditinfo“ sistemoje ir pradėjo sekti savo asmeninę kredito istoriją. Tai buvo pasiekta be didelių investicijų, skirtų produkto rinkodarai. Rezultatai patvirtina, jog vartotojams tokia paslauga yra reikalinga ir patraukli, nes ji padeda spręsti gyventojų problemas, susijusias su asmeninių mokėjimų kontrole, o kartu lavina atsakomybės jausmą prisiimant finansinius įsipareigojimus. Tačiau, mano įsitikinimu, toks produktas reikalauja didesnio dėmesio ir investicijų į plėtrą - juk tokią sistemą galima prilyginti viešajai paslaugai. Kiekvienas žmogus nuo 18 metų amžiaus turėtų prižiūrėti savo kredito istoriją ir tuo būdu kontroliuoti situaciją tariantis su kreditoriais dėl galimybės gauti kreditą ir palūkanų dydį. Bloga ir gera kredito istorija tiesiogiai įtakoja šiuos dalykus“, – teigia buvęs vadovas.
Pasak Mariaus Zaikausko, jo ir vadovų požiūris į „Mano Creditinfo“ sistemos ateitį bei jos vystymą išsiskyrė, todėl, jo manymu, bus abipusiai naudinga toliau vystyti skirtingus projektus. „Ši sistema turi labai daug potencialo, tačiau kartu ir didžiulę atsakomybę, nes skatina atsakingą skolinimosi kultūrą. Tokių tikslų nesiekia nei Lietuvos bankas, nei kitos valdžios institucijos, todėl ir turime ketvirtį milijono gyventojų su pradelstais paskolų apmokėjimais, o iš viso turinčių arba turėjusių įrašą kredito istorijoje šiuo metu yra virš 700 tūkst. Juk priešingai nei viso finansinio sektoriaus įstaigos, gyventojai nėra profesionalūs rinkos dalyviai, todėl trečia šalis yra tiesiog būtina padedant žmonėms susigaudyti sudėtingoje asmeninių finansų srityje. Tik nepriklausomos institucijos gali užtikrinti atsakingą skolinimą ir skolinimąsi. Tuomet šalyje mes galime tikėtis tvarkos asmeniniuose finansuose“, – teigia Marius Zaikauskas.
Finansų sektoriuje Marius Zaikauskas dirba nuo 2002 m., yra sukaupęs patirties dirbant su specializuotais fizinių asmenų finansavimo produktais, naudojant tradicinius klientų aptarnavimo skyrius ir interneto erdvę. „Atsiradus progai, panaudosiu šią patirtį naujuose projektuose“, – teigia buvęs „Mano Creditinfo“ vadovas.