Originalius atvirlaiškius sukūrė profesionalių reklamos kūrėjų ir dizainerių komanda. Atvirukus siūloma pirkti ne po vieną, kaip įprasta, o visą kolekciją – pirmąją sudaro 18 skirtingų atvirukų. Kiekvienas įsigytas ar pašto dėžutėje rastas atvirukas veiks kaip nuolaidų kortelė ar dovanų kuponas, užsisakant antroje atviruko pusėje reklamuojamą prekę ar paslaugą iš jos tiekėjo. Visa informacija apie nuolaidas bus teikiama beepost.lt svetainėje. Tikima, kad tai veiks kaip reali pagalba smulkiajam verslui konkuruojant rinkoje.
„Tai iniciatyva, sujungianti kūrybiškumą su socialiai atsakingu verslu, – sako Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė. – Džiaugiuosi, kad atvirukai papildys mūsų tinklo parduotuvių asortimentą ir tikiuosi, kad ši partnerystė bus vertinga tiek mūsų klientams, tiek akcijos iniciatoriams.“
S. Daukantaitė ragina smulkiuosius verslininkus, originalių idėjų autorius, menininkus dalyvauti akcijoje ir tapti atvirukų veidu. „Sąlyga norintiems patekti ant atviruko – pasiskelbti apie savo veiklą mūsų svetainės kataloge ir bent truputį nustebinti kūrybiškumu. Pasistengti tikrai verta, nes pakliūti į atviruką nieko nekainuos.“
Akcijos iniciatorė neabejoja, kad norint tapti iš tiesų reikalingu Lietuvos žmonėms reiškiniu ir produktu, reikės būti lankstiems: „Atvirukus kol kas vadiname socialiniu-kūrybiniu eksperimentu. Tikslai aiškūs, o rezultatas, tikimės, maloniai nustebins“, – sako S. Daukantaitė.