Bendrovės duomenimis, Lietuvoje per pastaruosius penkerius metus mažiausiai 30 proc. daugėjo vartotojų, besirenkančių ekologiškus pieno produktus - tokius, kurie yra gaminami iš ekologiškų ūkių pieno.
Bendrovės rinkodaros ir pardavimo direktoriaus Martyno Grigalavičiaus teigimu, ekologiško vartojimo banga atitinkamai paveikė ir pieno produktų gamybą.
„Rinkoje susiformavo vartotojų grupė, kuri yra linkusi rinktis išskirtinius aukštesnės kokybės produktus, todėl atitinkamai buvo suformuotas tokią paklausą tenkinantis asortimentas. Ekologiškų produktų pardavimai auga jau ne vienerius metus, ir galime prognozuoti, kad mažiausiai dvejus metus ši tendencija išliks“, - sako jis.
Ekologiškus produktus AB „Žemaitijos pienas“ rinkai pristatė dar 2007 m. Dabar bendrovė rinkai pateikia ekologiškų produktų liniją „Dobilas“, kurioje - ekologiškas pienas, jogurtas, varškės sūreliai ir kiti pieno produktai.
„Įvairūs rinkos tyrimai rodo, kad ekologiškos linijos produktus šeimos su vaikais yra bene pagrindinė vartotojų auditorija, tačiau daugėja ir sveika mityba besirūpinančių žmonių, kurie taip pat dažniau renkasi ekologiškas prekes“, - sako M. Grigalavičius.
Jo teigimu, ekologiškų prekių paklausai įtakos nedaro netgi ekonominė šalies padėtis.
„Krizės metu vartojimas nišiniame ekologiškame segmente nuolatos augo. Taigi tai yra bene stabiliausiai auganti vartotojų grupė, dėl kurios vis labiau konkuruojama“, - sako bendrovės atstovas.