Taryba nustatys aktualiausias bei skubiausiai spręstinas praktines vartotojų ir bankų klientų problemas bei siūlys jų sprendimo būdus. Tikimasi pasiūlymų, kaip tobulinti finansinių paslaugų sektoriaus reguliavimą, vartotojų ir bankų ginčų sprendimą, įtvirtinti aukštais etikos standartais pagrįstą verslo praktiką.
Tikimasi, kad jau rudenį taryba pateiks pasiūlymų dėl geresnės praktikos įtvirtinimo informuojant vartotojus apie jų teises, finansinių paslaugų riziką bei sąnaudas, taip pat praktinių rekomendacijų, kaip spręsti įsisenėjusias problemas, susijusias su kredito sutarčių sąlygų keitimu, įsipareigojimų nevykdymu ir pan.
Taryboje dirbs Lietuvos bankų asociacijos ir finansinių paslaugų vartotojų interesams atstovaujančių institucijų deleguoti atstovai.
Vartotojų ir bankų taryboje bus Daiva Ušinskaitė-Filonovienė (Investuotojų asociacija), Rūtenis Paukštė ir Vytautas Kalmatavičius (Lietuvos bankų klientų asociacija), Zita Čeponytė (Lietuvos vartotojų institutas), Audrius Matikiūnas (AB SEB bankas), Vilmantas Martišius (Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius), Žygimantas Stankevičius (AB DNB bankas), Mindaugas Morkūnas („Swedbank“, AB). Darbo grupės sudėtį numatoma peržiūrėti po metų.
Vartotojų ir bankų tarybos veiklą koordinuos Lietuvos banko Priežiūros tarnyba.