Valdantieji konservatoriai į pagalbą pasitelkė bendrovę „VIP
Communications“, kuriai vadovauja buvęs prezidento Valdo Adamkaus
patarėjas Darius Gudelis. Taip pat bendradarbiaujama su įmonėmis
„Open Agency“, „New Agency“.
„Nėra taip, kad visiškai atsiduodame į reklamos bendrovės
rankas. Patys irgi galvojame šūkius ir visa kita. Vyksta
bendradarbiavimas“, - pasakojo Mantas Adomėnas, konservatorių
rinkimų štabo vadovo pavaduotojas.
Algirdo Butkevičiaus vadovaujami opoziciniai socialdemokratai,
kaip ir prieš ankstesnius rinkimus, samdo Strateginių komunikacijų
centrą. Šiai viešųjų ryšių bendrovei vadovauja buvusi Rolando
Pakso bendražygė Dalia Kutraitė.
Kaip elgtis ir kalbėti, reitingų lentelėse pirmaujančios Darbo
partijos (DP) narius moko ir aktoriai, ir režisieriai, patvirtino DP
rinkimų štabo vadovas Vytautas Gapšys. Jiems padeda Lauryno
Filipavičiaus bendrovė „Pro Group“.
Liberalų sąjūdžio rinkimų štabo vadovo Raimundo Imbraso
teigimu, Liberalų sąjūdis pasirinko reklamos agentūrą PHD.
„Ta bendrovė koordinuos klipų kūrimą. Jie mums dėlioja visą
rinkimų kampaniją: ir televizijoje, ir radijuje, lauko, ir kitą
reklamą“, - sakė jis.
Rolando Pakso Tvarkos ir teisingumo partija - taip pat
konsultantų rankose. Skrajutes ir lankstinukus jai gamina „Garsų
pasaulis“, talkina bendrovės „Piar“ specialistai. Algio Čapliko
Liberalų ir centro sąjungai ruoštis rinkimams padeda bendrovė
„Mediapool“.