Akcija tęsiasi
Pakoreguotas skelbimas nebegarantuoja, kad tekstas būtinai atsidurs žiniasklaidoje, taip pat skelbime neberašoma, jog prekiaujama straipsniais: „Pratęsiame akciją „299 Lt už 800 Lt vertės pranešimą žiniasklaidoje apie Jus.“
Po beletristikos apie įvaizdžio svarbą, viešųjų ryšių agentūra vilioja: „Pamačius informaciją apie žmogų žiniasklaidoje, iš karto susidarome pirmąjį įspūdį, kuris nulemia tolimesnio bendravimo kokybę bei mūsų požiūrį į jį. Pirmasis įspūdis išlieka amžinai. Garantuojame, kad užsisakius pranešimą žiniasklaidoje, pirmasis įspūdis apie Jus visada išliks geras.“
Priminsime, kad anksčiau skelbime, kuriuo buvo susigundę trys grupinio portalo vartotojai, nebuvo nurodyta, kad bendrovė platins pranešimą spaudai, kurį kiekvienas Lietuvos žiniasklaidos portalas gali publikuoti arba nepublikuoti savo nuožiūra. Viešųjų ryšių agentūra garantavo, kad jų rašytas straipsnis tikrai bus publikuotas bent vienoje iš žinomiausių svetainių.
Žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė į nupasakotą situaciją reagavo žodžiais: „Pirmą sykį regiu tokį dalyką.“
Z. Zamžickienė teigė, kad dažniausiai inspektoriaus tarnyba tiria kitokio pobūdžio pažeidimus: skundus dėl pornografijos, smurto naudojimo žiniasklaidoje. Tuo tarpu šis atvejis, anot etikos inspektorės, netelpa į jokius rėmus.