„Naujoji Ringuva“ pardavimai Lietuvoje augo daugiau kaip 34 proc. Bendrovės generalinės direktorės Jurgitos Žilvinskaitės teigimu, pirkėjai aktyviai domisi naujovėmis, vertina ir naudoja lietuviškus švaros produktus, kurie gaminami iš natūralių ingredientų, yra tausojantys žmogaus sveikatą ir aplinką.
AB „Naujoji Ringuva“ eksporto pardavimai augo daugiau 26 proc., palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Šiemet pirmąjį pusmetį bendrovė sėkmingai pradėjo pardavimus Čekijoje.
Šiais metais bendrovė pasirašė finansavimo sutartis pagal priemones „E-Verslas“ ir „Naujos galimybės“, pagal kurias gavusi dalinį finansavimą iš Europos Sąjungos fondų įmonė įsidiegs pažangią veiklos informacijos valdymo ir analizės programą bei sertifikuos keletą ekologiškų produktų.
Bendrovė įkurta 1920 m. Ji gamina skalbiamuosius ir tualetinius muilus, dušo želė, šampūnus, skystus muilus, skalbiklius, pramonei skirtus valymo produktus. Gaminamą produkciją bendrovė eksportuoja į Švediją, Suomiją, Rusiją, Norvegiją, Latviją, Estiją, Vokietiją.
Bendrovė nuolat investuoja į naujų produktų kūrimą, esamų tobulinimą bei pažangių technologijų diegimą. „Naujoji Ringuva“ 2010 m. buvo išrinkta „Inovatyvia įmone“ Lietuvos inovacijų centro ir Lietuvos pramoninkų konfederacijos rengto nacionalinio konkurse „Inovacijų prizas 2010“.