Prekybos ir paslaugų įmonės „Gelsva“ gaiviųjų gėrimų
pardavimas per penkis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku
praėjusių metų laikotarpiu, išaugo net 35 proc. ir įmonė šiemet
planuojame 45 proc. metinį apyvartos augimą.
Šiemet per penkis mėnesius „Rasos“ ženklo produkcijos pardavimo
augimas Lietuvos rinkoje siekė apie 3 proc.
Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima LT“ Įvaizdžio ir
komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė teigė, kad per
pirmuosius penkis šių metų mėnesius gaiviųjų gėrimų pardavimas
„Maximos“ prekybos tinkle išaugo apie 3 proc, palyginti su
praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu.
„Nielsen“ duomenimis, apie 70 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų
rinkos užima maždaug 10 prekės ženklų.