Įvertinusi tyrimo metu nustatytas aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad UAB „Studio moderna“ įvairiomis sklaidos priemonėmis skleidė neišsamią reklamą, kuri faktiškai paveikė vartotojų ekonominį elgesį. Tai patvirtino Konkurencijos taryboje gautas vartotojo skundas.
Susipažinęs su bendrovės skleista reklama, kurioje buvo nurodoma, kad „Penkių žvaigždučių“ klubo nariai, perkantys už 100 Lt ir daugiau, gauna dovaną – keraminę blynų keptuvę, vartotojas pagrįstai galėjo tikėtis, jog išpildęs reklamoje nurodytas sąlygas, jis gaus dovanų šią keptuvę, pirkdamas kiekvieną kartą už 100 Lt ir daugiau „Top Shop“ parduotuvėse. Tačiau, kaip nustatė Konkurencijos taryba, šiuo pasiūlymu buvo galima pasinaudoti tik vieną (pirmą) kartą perkant „Top Shop“ parduotuvėse už nurodytą sumą.
Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad nepateikus informacijos, jog reklamoje nurodytu pasiūlymu galima pasinaudoti tik vieną kartą perkant už 100 Lt ir daugiau, reklama neatitiko išsamumo kriterijaus bei galėjo suklaidinti ir faktiškai suklaidino vartotoją. Konkurencijos tarybos nuomone, skatinimas pirkti, už tai siūlant kažką nemokamai, galėjo vartotojui pasirodyti kaip patrauklus pasiūlymas, kuriuo jis galėtų ir norėtų pasinaudoti nebūtinai vieną kartą ir atitinkamai priimti su tuo susijusius sprendimus.
Skirdama baudą už Reklamos įstatymo pažeidimą Konkurencijos taryba atsižvelgė į labai ilgą reklamos sklaidos trukmę ir labai didelį sklaidos mastą.