„Eksporto augimas – ne atsitiktinis. Sklandus ilgametis darbas su klientais leido nenutraukti verslo santykių ir sunkmečiu, o vėliau, pagerėjus ekonominei aplinkai, sulaukėme daugiau užsakymų – sako UAB „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. – Esu įsitikinęs, kad versle naudą neša ne revoliucija, bet evoliucija, t.y. nuoseklus kasdienis darbas plėtojant esamas veiklos sritis. Todėl praėjusių metų pabaigoje sustiprinome inžinerijos projektų valdymo funkcijas, itin didelį dėmesį skyrėme atsarginių dalių tiekimui, pagerinome etikečių gamybos procesus – visos šios priemonės padidino įmonės efektyvumą“.
Bendrovės vadovo teigimu, sausio-birželio mėnesiais sulaukta ne tik užsienio klientų – vidaus rinkoje taip pat padaugėjo užsakymų. „Dabar Lietuvos pramonei reikia nebrangių ir kokybiškų pakavimo medžiagų, dažnai nelabai sudėtingų, bet gerai veikiančių techninių sprendimų.“, – sako V. Gumbaragis.
Panašias tendencijas jis įžvelgia ir Latvijos rinkoje: „Pernai kaimynų rinka jau nebekrito, „SIA Pakmarkas“ pasiekė 2007-ųjų pardavimų lygį. O šiais metais įmonės apyvarta labiausiai augo pakavimo įrangos pardavimų dėka bei teikiant įrangos aptarnavimo paslaugas. Taip pat matomi rezultatai pastarųjų metų įdirbio lipnių etikečių bei plėvelių segmente. Todėl, jei tik bus palanki makroekonominė padėtis, tikėtina, kad bendras mūsų įmonės Latvijoje apyvartos augimas per metus bus 10-15 proc. didesnis nei pernai“.
Nuo 1994 m. veikianti lipnių etikečių, pakuočių spausdinimo, pakavimo ir ženklinimo įrenginių bei pavarų ir automatizacijos elementų prekybos bendrovė „PakMarkas“ veikia Lietuvoje ir Latvijoje.
2005 m. bendrovė tapo pasaulinio socialiai atsakingų įmonių tinklo „Global Compact“ nare, įsipareigodama vykdyti savo veiklą remdamasi žmogaus teisių, darbuotojų teisių ir aplinkos apsaugos principais bei neprisidėti prie korupcijos plitimo.