Pranešęs apie ketinimą tęsti karjerą kitoje veiklos srityje, V. Reifonas į šias pareigas pasiūlė L. Devyžį, kuris „Lietuvos draudime“ dirba nuo 2009-ųjų ir yra puikiai susipažinęs su draudimo specifika ir įmonės darbu. Kandidatūrai pritarė tiek bendrovės valdyba, tiek akcininkė – RSA grupė.
„Labai džiaugiuosi, kad tokias svarbias pareigas galintys užimti žmonės „išauga“ mūsų bendrovės viduje. Suteikti savo darbuotojams galimybes kilti karjeros laiptais ir motyvaciją yra viena iš svarbiausių „Lietuvos draudimo“ personalo strategijų. Laimonas, dirbdamas mūsų komandoje, ne tik susipažino su visais draudimo verslo niuansais, kas jam, tikiu, padės naujose pareigose, bet ir pasiekė reikšmingų rezultatų finansų ir mokesčių kontrolės srityse, o tai ir buvo pagrindiniai kriterijai renkantis naująjį Finansų direktorių“, - sako AB „Lietuvos draudimas“ generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis.
Pastaraisiais metais L. Devyžis, pasitelkęs tarptautinėje audito kompanijoje įgytą patirtį, itin sustiprino „Lietuvos draudimo“ Apskaitos skyriaus, tapusio vienu iš pirmaujančių įmonės dalinių, pozicijas. Pasiekimai neliko neįvertinti - Laimonas Devyžis buvo nominuotas RSA tarptautiniam apdovanojimui „Platinum award“, kuris skiriamas geriausiems RSA grupės, dirbančios 140 pasaulio šalių, darbuotojams. L. Devyžis yra pripažintas finansų srities specialistas, turintis ACCA (Association of Certified Chartered Accountants) sertifikatą.
„Pastarieji metai „Lietuvos draudime“ man buvo neįtikėtinai įdomūs. Kartu su komanda pavyko pasiekti pokyčių ir rezultatų, kurie verčia didžiuotis. Šis iššūkis – vadovauti draudimo rinkos lyderės finansams man yra milžiniškas pripažinimas“, - sako naujasis „Lietuvos draudimo“ Finansų departamento vadovas.
„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia šalies ne gyvybės draudimo rinkos bendrovė, įkurta prieš 90 metų. Jos paslaugomis kasmet naudojasi daugiau nei pusė milijono šalies privačių ir verslo draudėjų. „Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių draudimo grupių RSA, teikiančiai draudimo paslaugas 140 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.