Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt apklausoje būsto pirkėjų buvo klausiama, ar juos sudomintų, jei perkant būstą kas nors būtų papildomai dovanojama. Tendencija akivaizdi – daugiau nei 70 proc. respondentų tokiomis dovanomis nesusiviliotų, nes, jų nuomone, svarbiausia pats objektas, o ne papildomos dovanos. Dalis apklausos dalyvių apskritai skeptiškai žiūri į papildomus daiktus, nes mano, kad tai tik masalas pritraukti dėmesį, o dovanų nauda gali būti menkavertė. Įvairiomis papildomomis dovanomis susidomėtų tik kiek daugiau nei ketvirtadalis respondentų.
Nekilnojamojo turto specialistų teigimu, šiuo metu tokių akcijų, kai pirkėjus bandoma privilioti papildomais priedais, pasitaiko retai, tokios akcijos dažniau buvo vykdomos prieš keletą metų ir dažniausiai baigdavosi nesėkmingai. Pasak nekilnojamojo turto agentūros „Akorus“ atstovo Donato Kojalos, nekilnojamasis turtas yra prekė, kurią parduodant klientą sunku suvilioti priedais, kurie nedaro įtakos parduodamo nekilnojamojo turto kokybei ar ypatybėms. Papildomų daiktų siūlymas, D. Kojalos nuomone, netgi gali sumenkinti nekilnojamojo turto, kaip solidžios prekės, įvaizdį.
Dovanos gali padėti apsispręsti pirkti konkretų objektą tuo atveju, jei svarstoma tarp kelių itin lygiaverčių variantų, teigia nekilnojamojo turto agentūros „Ontex“ atstovas Nerijus Valančius. Jei perkant būstą tenka rinktis iš kelių vienodų pasiūlymų, tuomet gali laimėti tas, kurį įsigijus dar gaunama papildomų dovanų.
Nekilnojamojo turto agentūros „Amrec“ atstovo Manto Mikočiūno teigimu, geriausia, kai papildomi priedai susiję su perkamu būstu. Pavyzdžiui, aktuali ir naudinga dovana gali būti baldai, buitinė technika, namų apyvokos daiktai, papildomos patalpos, iš anksto apmokėta už būsimas paslaugas, sumokėti mokesčiai notarui ar kt. Kitais atvejais papildoma dovana gali būti tik malonus priedas, apie kurį pirkėjas susimąsto tik jau nusipirkęs būstą.