Didelės naujovės „Rimi“ parduotuvėse: štai ką nuo šiol būtina žinoti čia užsukusiems pirkėjams

2025 m. sausio 23 d. 10:30
Sausio mėnesį prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai lentynose gali pastebėti kainų ženklinimo pokyčius – nuo šiol etiketės atpažįstamos iš trijų skirtingų spalvų: baltos, geltonos ir rožinės. Pasak „Rimi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovės Dalios Čenkienės, kainolapių pokyčiai leis pirkėjams ne tik sutaupyti, bet ir apsipirkti lengviau bei greičiau, sutaupant laiko, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Daugiau nuotraukų (3)
Aktualiausios nuolaidos dar lengviau pasiekiamos
Prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvėse, priklausomai nuo jų dydžio, per savaitę taikoma iki 3 tūkst. skirtingų pasiūlymų. O tam, kad pirkėjai galėtų aiškiau ir greičiau pamatyti geriausius pasiūlymus, prekės nuo šiol yra žymimos trimis skirtingas kainolapiais: baltais – žyminčiais reguliarią kainą, geltonais – nurodančiais geriausius pasiūlymus ar nuolaidas, taikomas be „Mano Rimi“ lojalumo kortelės, ir rožiniais, skirtais lojaliausiems pirkėjams – informuojantys apie nuolaidas, taikomas su „Mano Rimi“ kortele.
Be to, lojaliems pirkėjams teikiami asmeniniai pasiūlymai, pritaikyti pagal jų apsipirkimo įpročius.
„Mano Rimi“ kortelės turėtojai taip pat gauna iki 7 proc. nuolaidą paslaugoms „Affidea“ klinikose, 10 proc. nuolaidą „Lemon Gym“ metinei narystei, o perkant „Cinamon“ kino bilietus, 2 proc. sumos grįžta į jų lojalumo kortelę.
Be to, nuolaidos taikomos pilant degalus „Neste“ degalinėse bei apsiperkant „Benu“ vaistinėse“, – primena D.Čenkienė.
Sutaupė daugiau nei 5 mln. eurų
Dar prieš dvejus metus „Rimi“ pristatė programą „Gera kaina kasdien“, kurioje daugiau nei 700 populiarių bei mėgstamų produktų kainolapiai yra pažymėti euro ženklu, kad pirkėjams būtų lengva pasirinkti kasdienes mėgstamas prekes, kurių įprastos kainos – vienos žemiausių rinkoje.
„Per šiuos dvejus kampanijos metus mūsų pirkėjai, pirkdami euro ženklu pažymėtas prekes, sutaupė jau 5,3 mln. eurų. Šios prekės apima daugiau nei 15 kategorijų – nuo pieno, apdorotos mėsos, vaisių ir uogų iki šaldyto maisto, saldumynų ir gėrimų.
Tokios prekės leidžia pirkėjams išvengti kainų lyginimo skirtingose prekybos vietose, taupyti laiką ir pinigus“, – sako D.Čenkienė.
Dar viena spalva ženklina pigesnius produktus
Prieš trejus metus „Rimi“ pristatė vieną iš iniciatyvų, padedančių mažinti maisto švaistymą ir atkreipti visuomenės dėmesį į šią aplinkosaugos problemą. Tai – specialiais oranžiniais lipdukais pažymėti nukainoti maisto produktai. Jiems taikomos 30–50 proc. nuolaidos, siekiant skatinti jų suvartojimą, sumažinti atliekų kiekį bei padėti apsipirkti pigiau.
„Tokios priemonės ne tik prisideda prie tvarumo, bet ir atkreipia dėmesį į problemos mastą – vidutinis Lietuvos namų ūkis per metus išmeta maisto už 383 eurus. Tikime, kad tokia iniciatyva skatina pirkėjus aktyviau įsitraukti į kovą su maisto švaistymu. Be to, tai padeda ženkliai sutaupyti“, – pasakoja „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.
RimiapsipirkimasKainos
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.