SEB bankas siunčia žinią klientams: arba palaukite, arba pabandykite vėliau

2024 m. gruodžio 30 d. 14:48
Lrytas.lt
Dalis SEB banko klientų praneša, kad susiduria su nesklandumais naudodamiesi internetine bankininkyste. Norint atlikti mokėjimus ar kitus veiksmus gali tekti palaukti ilgiau. SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalui Lrytas patvirtino, kad dėl didesnės apkrovos prieš Naujuosius bankas veikia lėčiau nei įprastai.
Daugiau nuotraukų (1)
„Interneto bankas šiuo metu veikia, bet dėl didesnio nei įprastai klientų aktyvumo gali veikti lėčiau“, – komentavo atstovė. Manoma, kad tai susiję su paskutinėmis metų dienomis, kai banko paslaugomis naudojamasi intensyviau.
Jei tam tikros banko operacijos atlikti nepavyksta, bankas pataria arba šiek tiek palaukti, arba pabandyti vėliau.
I.Dauguvietytė-Daskevičienė akcentavo, kad SEB mobilioji programėlė veikia be trikdžių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.