Lietuvos pašte – pokyčiai: siunčiant siuntas klientų bus prašoma vieno dalyko

2024 m. gruodžio 30 d. 09:52
Nuo ateinančių metų sausio 1 d. gyventojų, norinčių išsiųsti siuntą pašto skyriuje ar per laiškininką, bus prašoma pateikti savo asmens dokumentą. Išimtis bus taikoma tik siunčiant mažąją korespondenciją – atvirlaiškius ir laiškus, praneša Lietuvos paštas išplatintame pranešime žiniasklaidai.
Daugiau nuotraukų (2)
„Apie pokytį klientus stengiamės informuoti kiek įmanoma anksčiau, jau nu gruodžio vidurio apie tai skelbiama informaciniuose plakatuose visose pašto skyriuose. Be to, iki 2025 m. vasario 1 d. bus taikomas ir pereinamasis laikotarpis, kurio metu dar kartą atkreipsime klientų dėmesį į pokytį, tačiau jiems neturinti asmens dokumento, siuntą vis tiek priimsime“, – sako Mantas Sirutavičius, Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovas.
Parodyti asmens dokumentą bus prašoma tiek siunčiant siuntas gavėjams Lietuvoje, tiek į užsienį.
Reikalavimas parodyti asmens dokumentą nebus taikomas per LP EXPRESS tinklą siunčiamoms siuntoms – pastarąsias, suformuotas savitarnos svetainėje, ir įpakuotas, be eilės ir toliau bus galima palikti specialiose Lietuvos pašto skyrių zonose.
Klientų bus prašoma parodyti vieną iš turimų asmens dokumentų – pasą, asmens tapatybės kortelę, lietuvišką vairuotojo pažymėjimą, leidimą gyventi Lietuvoje, moksleivio pažymėjimą arba laikinąjį asmens pažymėjimą.
Lietuvos paštas primena, kad iki šiol asmens dokumentą reikia parodyti tik atsiimant siuntas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.