Naujienų portalo Lrytas kalbinti prekybininkai vieningai sutiko, jog apsauginių prekių populiarumo laikas jau seniai praėjo.
Ne išimtis ir didelės talpos dezinfekcinių skysčių buteliai.
„Pandemijos metu turėjome platų pasirinkimą dezinfekcijai ir apsaugai skirtų prekių – nuo kaukių, skirtingų talpų dezinfekcinio skysčio iki Covid testų. Per pandemiją šias prekes buvo sunkiau įsigyti, pirkėjams jų masiškai reikėjo, norėjo nusipirkti kuo greičiau, patogiau“, – komentavo prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
Šių prekių pardavimai krito ne vieną kartą.
„Lyginti su pandemija negalima. Dezinfekcinio skysčio pardavimai krito šimtais kartų“, – kalbėjo prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
Pardavimai krito ir kituose prekybos tinkluose.
„Be abejo, Covid-19 pandemijos metu parduotuvėse turėjome platesnį pasirinkimą, tačiau paklausai keičiantis, jį adaptavome prie pirkėjų poreikių. Šiemet, lyginant su Covid-19 laikotarpiu, dezinfekcinių priemonių pardavimai yra sumažėję apie 10 kartų“, – kalbėjo „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Panašiai kalbėjo ir kitų tinklų atstovai.
„Slūgstant pandemijai – atslūgo ir pirkėjų paklausa. Šiuo metu pastebime, kad dezinfekcinių skysčių poreikis didelėse talpose, galima sakyti, išvis išnykęs. Pirkėjai kur kas dažniau renkasi mažas ir patogias pakuotes, kurios telpa rankinėje ar yra patogu keliaujant. Kaukių paklausa pastebime nuo pandemijos metų taip pat kasmet mažėjanti“, – tendencijomis pasidalijo prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.
Populiariausi šiuo metu mažos talpos, lengvai į rankinę telpantys butelaičiai.
„Pastebime, kad klientams tokio dydžio dezinfekcinę priemonė būdavo patogiausia ir dažniausiai pasirenkama įsigyti. Buteliukas labai patogaus naudojimo, o priemonės dezinfekcijai užtenka vos kelių lašų. Tokios talpos priemonę galima nešiotis tiek rankinėje, tiek vežtis automobilyje ar turėti keliaujant lėktuvu į užsienį, kadangi atsižvelgiant į talpą, nekils problemų praeinant net ir pro oro uostų bagažo kontrolę“, – Lrytui komentavo „Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė.
Ji pridūrė, jog jei paklausa kiltų, būtų svarstoma į asortimentą įtraukti daugiau galimų dezinfekcinio skysčio prekių didesnės talpos buteliukuose.
Pirkėjų susidomėjimą prarado ir apsauginės kaukės.
Anot E.Krasaukienės, jų paklausa mažėja kasmet nuo pandemijos pabaigos.
„Žinoma, kuomet prasideda ligų sezonas – šiek tiek poreikis išauga“, – teigė pašnekovė.
Anot I.Trakimaitės-Šeškuvienės, lyginant su 2021 metais, medicininių kaukių pardavimai yra sumažėję apie 30 kartų.
„Verta pabrėžti, kad pandemijai praėjus, šių priemonių paklausa tiek pernai, tiek ir šiemet natūraliai augo rudens pabaigoje, kai siaučia užkrečiamosios ligos – dezinfekcinės priemonės pirkėjams aktualiausios buvo lapkritį. Kalbant apie medicinines kaukes, nors prieš šventes jų ženklaus paklausos augimo ir nestebime, tačiau, vėlgi, ir pernai, ir šiemet klientai jomis labiausiai rūpinosi rudens viduryje, spalį, klestint virusinėms ligoms“, – skaičiais pasidalijo pašnekovė.