„Matome, kad dovanų kuponus šventėms renkasi ir savo artimuosius norintys pradžiuginti pirkėjai, ir įmonės, kurios ruošiasi sveikinti darbuotojus ar verslo partnerius. Aktyviausios prekybos laukiame prieš pat šventes, kuomet dovanų kuponai taps puikiu pasirinkimu tiems, kurie dovanų įsigijimą linkę atidėti paskutinei minutei“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Anot jo, prekyba dovanų kuponais įgavo naują pagreitį šį rugsėjį, kuomet dovanų kuponai ėmė galioti visam e. prekybos centro asortimentui, kuriame šiuo metu yra 6,5 mln. prekių ir toliau nuolat auga, tad rinktis tikrai yra iš ko.
Rugsėjo mėnesį kuponų pardavimai augo 70 procentų, lyginant su praėjusių metų rugsėjo duomenimis. Lapkritį buvo parduota beveik dukart daugiau kuponų nei prieš metus. Rekordinę prekybą dovanų kuponais e. prekybos centras fiksavo 2023 metų gruodį.
„Siūlome ypač platų – nuo 3 iki 500 eurų vertės – kuponų pasirinkimą, tačiau patys populiariausi išlieka 50, 200 ir 300 eurų vertės kuponai. Taip pat gerai perkami 100 eurų vertės kuponai. Savo pirkėją atranda ir 20 eurų bei mažesnės vertės dovanų kuponai“, – sako N.Mikalajūnas.
Anot jo, dovanų kuponai yra praktiškas ir universalus pasirinkimas tiek dovanotojui, tiek ir dovanų gavėjui. „Per Kalėdas žmonės gauna ir nereikalingų daiktų, kurie lieka dulkėti sandėliukuose. Kuponai leidžia ypač paprastai internete išsirinkti dovaną, kurios gavėjui tikrai reikia: nuo kosmetikos, žaislų, elektronikos prekių iki buitinės technikos ar baldų“, – konstatuoja N.Mikalajūnas.
Tuo tarpu dovanotojams kuponai atveria galimybę ypač lengvai, patogiai ir greitai įsigyti dovaną, kuri tinka bet kokio amžiaus ir lyties gavėjui – patenkina visus skonius ir poreikius.
Rudenį atlikta „Pigu.lt“ pirkėjų apklausa atskleidė, kad 16 proc. apklaustųjų pasiruošimą Kalėdoms paliks paskutinei minutei – dovanų įsigis prieš pat šventes. „Švenčių išvakarėse dovanų kuponai taps pasirinkimu numeris vienas“, – įsitikinęs N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 6,5 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.