„Gerbiamas kliente, šiuo laišku norime informuoti, kad Jūsų siunta/-os buvo gabentos 2024 m. lapkričio 25 d. „Swift Air“ operatoriaus lėktuvu, patyrusiame incidentą, kad jos/-ų šiandien nepristatysime.
Šiuo metu vykdomas detalesnis tyrimas. Turėdami daugiau informacijos, būtinai ją pateiksime“, – rašoma laiške.
„Tokiu laišku informavome savo klientus, kad dėl objektyvių priežasčių negalime pristatyti siuntų. Kol kas nežinome, kada tą galėsime padaryti. Tačiau per klaidą šiuos laiškus sistema išsiuntė visiems klientams. Klaidą taisome – klientai, kurių siuntos buvo lėktuve, gaus pakartotinius laiškus“, – portalui Lrytas sakė „DHL Lietuva“ Pardavimo ir rinkodaros skyriaus vadovė Aušra Rutkauskienė.
Eglė irgi sulaukė laiško iš „DHL Lietuva“.
„Mums įtemptas prieškalėdinis laikotarpis, kai atrodo, kad nebus tų Kalėdų, o dar lėktuvas nukrito, ir dar laiškas! Atrodo, kad dangus griūva, bet, žinoma, tai niekis, palyginus su tuo, ką išgyveno žmonės, kuriems bemiegant nukrito lėktuvas, ar su tragedija pilotų šeimoms. Taip būna tik filmuose“, – jautriai kalbėjo moteris.
Ji šia tarnyba dažnai naudojasi verslo reikalais. Ir dabar laukia iš Portugalijos pristatant rankenėles, šviestuvus iš Italijos, kilimus iš Turkijos. „Suprantama, tai tik prekės. Iki galo nežinome, ar buvo kurios lėktuve, nes laišką iš „DHL Lietuva“ gavo ir pažįstamas, kuris jokios siuntos nelaukia“, – sakė Eglė.
Priminsime, kad ankstų lapkričio 25 d., pirmadienio, rytą keli kilometrai nuo sostinės oro uosto esančiame Liepkalnyje greta gyvenamojo namo nukrito krovininis DHL lėktuvas. Smūgis sukėlė gaisrą, iš dviejų aukštų namo evakuoti 12 gyventojų. Per nelaimę žuvo lėktuvo pilotas ispanas. Dar vienas lėktuve buvęs žmogus gydomas ligoninėje, jo būklė sunki.