„Svarbiausią metų akciją, kuomet siūlome patraukliomis kainomis iš anksto pasirūpinti kalėdinėmis dovanomis, klientų patogumui išplėtėme iki savaitės. Tai leis mūsų klientams ramiai apgalvoti savo pirkinių sąrašą ir be streso apsipirkti – pasiruošti artėjančioms žiemos šventėms“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Juodojo penktadienio savaitės metu didžiausiomis nuolaidomis pasižymės tos prekių kategorijos, kurių produktai ypač aktualūs artėjant Kalėdoms. Tai – žaislai, kvepalai, kosmetika, drabužiai, sporto ir interjero prekės. Nuolaidos e. prekybos centre bus taikomos tiek prekėms, tiek jų pristatymui, tiek pagal pirkinių krepšelių dydžius.
„Kaip ir kasmet pirkėjus raginame apsipirkti racionaliai. Impulsyvių įsigijimų galima išvengti atlikus nesudėtingus namų darbus. Apgalvojus, kokių prekių tikrai reikia ir pasiruošus iš anksto, startavus akcijai beliks keliskart bakstelėti savo išmanųjį įrenginį ir pasirinkti iš plataus produktų asortimento, kuris šiandien siekia jau beveik 6 mln. prekių“, – teigia N.Mikalajūnas.
Anot jo, bene paprasčiausias būdas pasiruošti išpardavimams – savo „Pigu.lt“ paskyroje išsaugoti norimas įsigyti prekes ir gauti pranešimą, kai šios prekės atpigs.
Pirkėjų planus, artėjant Juodajam penktadieniui, atskleidė „Pigu.lt“ apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 11 tūkstančių e. prekybos centro lankytojų Baltijos šalyse ir Suomijoje. Lietuvoje į klausimus atsakė daugiau nei 3,4 tūkstančio pirkėjų.
Net 96 proc. klientų nurodė, kad Kalėdoms apsipirks internete arba ir internete, ir fizinėse parduotuvėse. 43 proc. pirkėjų dovanų įsigis internetu, o 53 procentai – ir interneto, ir fizinėse parduotuvėse. Juodojo penktadienio metu kalėdinėmis dovanoms planuoja apsirūpinti 57 proc. apklaustųjų.
Praėjusiais metais „PHH Group“ e. prekybos centruose – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje, „Kaup24.ee“ Estijoje ir „Hobbyhall.fi“ Suomijoje – per Juodąjį penktadienio kampaniją, trukusią 4 dienas, iš viso fiksuota 157 tūkst. užsakymų, beveik 10 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Populiariausios produktų kategorijos „PHH Group“ e. prekybos centruose pernai buvo konstruktoriai ir kaladėlės, moteriški kvepalai, ausinės, išmanieji telefonai ir laikrodžiai, televizoriai ir dulkių siurbliai–šluotos.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro beveik 6 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.