Tyrimas atskleidė: kiek lėšų Kalėdų dovanoms skirs interneto pirkėjai?

2024 m. lapkričio 14 d. 15:06
Kokiomis Kalėdų dovanomis savo artimuosius pradžiugins interneto pirkėjai ir kiek joms skirs lėšų? Kalėdinius planus atskleidė „Pigu.lt“ apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 11 tūkstančių šio e. prekybos centro lankytojų Baltijos šalyse ir Suomijoje. Lietuvoje į klausimus atsakė daugiau nei 3,4 tūkstančio pirkėjų.
Daugiau nuotraukų (3)
Anot Nerijaus Mikalajūno, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovo, Juodojo penktadienio akcijos metu kalėdinėmis dovanoms planuoja apsirūpinti 57 proc. apklaustųjų. Tiesa, dalis apklaustųjų pasiruošimą Kalėdoms paliks paskutinei minutei – 16 proc. pirkėjų planuoja įsigyti dovanų prieš pat šventes.
„Didžioji dalis, 52 procentai respondentų, Kalėdų dovanoms planuoja skirti tiek pat lėšų, kiek ir praėjusiais metais. 15 proc. apklaustųjų dovanoms ketina išleisti šiek tiek mažiau nei pernai“, – sako N.Mikalajūnas.
59 proc. respondentų vienai dovanai planuoja išleisti ne daugiau kaip 50 eurų. Populiariausios – 20–50 eurų vertės dovanos. „Tiesa, dalis pirkėjų planuoja didesnį biudžetą – 24 proc. respondentų teigė, kad viena dovana gali kainuoti 50–100 eurų, virš 100 eurų dovanai skirs 17 proc. pirkėjų. 47 proc. apklaustųjų didžiąją dalį lėšų skirs dovanoms vaikams, 25 procentai – partneriui, žmonai ar vyrui“, – teigia N.Mikalajūnas.
Daugiausiai apklaustųjų, 59 procentai, dovanas pirks vaikams, 53 proc. respondentų nudžiugins savo partnerį, nepamiršti bus ir tėvai – jiems dovanas planuoja pirkti 38 procentai pirkėjų. 31 proc. klientų dovanas pirks sau, 30 procentų – giminaičiams, 22 procentai – draugams, o 13 procentų pradžiugins savo augintinius.
Tyrimas atskleidė, kad 67 proc. pirkėjų dovanų idėjų ieškos interneto parduotuvėse, o 60 proc. internete įsigis ne tik dovanų, bet ir kalėdinių dekoracijų.
Net 96 procentai klientų Kalėdoms apsipirks internete arba ir internete, ir fizinėse parduotuvėse. 93 proc. apklaustųjų Lietuvoje nurodė, kad dovanų įsigis „Pigu.lt“.
Apklausa parodė, kad populiariausių Juodojo penktadienio prekių kategorijų sąraše rikiuojasi elektronikos prekės, kvepalai ir kosmetika, žaislai ir namų apyvokos reikmenys. Tarp elektroninių prekių lankytojus labiausiai domina „Samsung“, „Xiaomi“ ir „Apple“ prekės ženklų produktai.
Žaislų kategorijoje karaliaus konstruktorių gamintojo LEGO® produktai, kuriais domisi net 77 proc. apklaustųjų. Artėjant Kalėdoms, pirkėjus taip pat domina „Barbie“, „Paw Patrol“ ir „Hot Wheels“ žaislai.
Populiariausiame kvepalų trejetuke įsitvirtino „Hugo Boss“, „Calvin Clein“ ir „Versace“ prekių ženklai. Namų apyvokos reikmenų kategorijoje pirkėjus labiausiai domina „Samsung“, „Electrolux“, „Bosch“, „Phillips“ ir „LG“ produkcija.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 4 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.