Susidūrę su „Swedbank“ elektroninės bankininkystės trikdžiais, banko klientai neslėpė nusivylimo. Štai vienas vartotojų socialiniame tinkle „Facebook“ teigė, jog banko sutrikimai tapę per dažni, o dėl šios priežasties yra kilę ir pasvarstymų pereiti į kitą banką.
„Ką tik degalinėje prisipyliau kuro, ateinu atsiskaityti... Neveikia... Gerai, kad grynųjų piniginėje turiu, tai tiek tos bėdos...“, – „Facebook“ komentavo kitas banko klientas.
„Ačiū, likom be vakarienės, pampersų ir kuro“, – rašė dar viena klientė.
Naujienų portalas Lrytas banko atstovų pasiteiravo, kas konkrečiai buvo nutikę, kodėl gyventojai negalėjo naudotis paslaugomis ir kaip ateityje stengsis išvengti tokių situacijų, tačiau gautas lakoniškas atsakymas. Susisiekus su banko atstovais paaiškėjo, jog banko sistemų sutrikimai buvo pašalinti dar ketvirtadienį.
„Vakar vakare buvo fiksuoti banko sistemų sutrikimai, dėl kurių banko paslaugos veikė su pertrūkiais. Mūsų IT komanda operatyviai dar vakar sutrikimus pašalino ir šiuo metu visos banko paslaugos veikia kaip įprastai. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – Lrytui komentavo „Swedbank“ atstovas ryšiams su visuomene Gytis Vercinskas.
Išvydo tuščias banko sąskaitas
Prieš mažiau nei savaitę su netikėtumais teko susidurti ir „Luminor“ banko klientams. Atsidarę savo sąskaitas žmonės nustėro išvydę, jog jos yra tuščios. O kai kurių sąskaitų net visai nelikę.
„Norėjau padaryti pavedimą, o bandant prisijungti prie „Smart-ID“, iššoko pranešimas, jog aš neturiu sąskaitos. Pabandžiau dar kartą – vėl tas pats pranešimas“, – pasakojo banko klientė.
Moteriai pyktį kėlė tai, jog apie problemas ar techninius nesklandumus bankas savo klientų neinformavo, tai ji sužinojo tik susisiekusi su žiniasklaida.
Vėliau bankas klientus informavo, jog dėl techninių priežasčių šiuo metu yra nesklandumų rodant informaciją „Luminor“ interneto banke ir mobiliojoje programėlėje. Po kiek laiko sutrikusi „Luminor“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla buvo atkurta.