Sekmadienio rytą gyventojai patyrė šoką: dalis liko be banko sąskaitų ir pinigų

2024 m. spalio 13 d. 10:04
Sekmadienio rytas daliai šalies gyventojų prasidėjo su nemenka šoko doze – atsidarę savo sąskaitas žmonės nustėro pamatę, jog jos yra tuščios ar net jų visai nelikę.
Daugiau nuotraukų (1)
Su naujienų portalu Lrytas susisiekusi Nijolė (vardas redakcijai žinomas – aut. past.) pasakojo, jog tai, kad dingo jos banko sąskaita, sužinojo bandydama atlikti pinigų pavedimą.
„Norėjau padaryti pavedimą, o bandant prisijungti prie „Smart-ID“, iššoko pranešimas, jog aš neturiu sąskaitos. Pabandžiau dar kartą – vėl tas pats pranešimas“, – ryto istoriją pasakojo moteris.
Norėdama išsiaiškinti, kas nutiko, moteris pabandė prisijungti prie savo interneto banko.
„Vėl parodė, jog aš neturiu sąskaitos, visur vien nuliai. Nors prisijungti prie interneto banko galiu, bet neturiu jokių sąskaitų ar kortelių. Negaliu padaryti jokių mokėjimų, atlikti pavedimo“, – kalbėjo Nijolė.
Moterį labiausiai papiktino tai, jog pats bankas apie jokias problemas ar techninius nesklandumus savo klientų neinformavo.
„Prisijungus prie „Luminor“ nėra jokių pranešimų, kad esama trukdžių. Dar vienas nesusipratimas – klientų aptarnavimo numeriu susisiekti su banko atstovu gali tik darbo dienomis, savaitgaliais to padaryti yra neįmanoma, galima nebent užblokuoti savo kortelę. Tiesa, pabandžiau paskambinti ir tuo numeriu, niekas neatsiliepė, tad, panašu, net jei ir reikėtų imtis skubių veiksmų bei įšaldyti savo lėšas, to padaryti nepavyktų“, – komunikacijos stoka stebėjosi Nijolė.
Moteris tikino, jog informaciją apie techninius nesklandumus banke sužinojo tik susisiekusi su žiniasklaida.
Nesklandumai rodant informaciją
Naujienų agentūra ELTA pranešė, jog sekmadienio rytą sutriko „Luminor“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla.
„Informuojame, kad dėl techninių priežasčių šiuo metu yra nesklandumų rodant informaciją mūsų interneto banke ir mobiliojoje programėlėje. Dirbame, kad išspręstume šią situaciją ir atsiprašome dėl nepatogumų“, – klientus informavo bankas.
Dėl techninių kliūčių gyventojai skelbia interneto banke nematantys savo sąskaitų, taip pat negalintys atlikti pinigų pervedimo operacijų.
Kiek vėliau pranešta, jog sutrikusi „Luminor“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla vėl atkurta – klientai jau gali matyti savo sąskaitas, atlikti pavedimus.
Luminorbankasinterneto bankas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.