Buvo sutrikusi „Swedbank“ interneto banko veikla

2024 m. rugsėjo 26 d. 17:24
Pranešama, jog sutriko banko „Swedbank“ interneto banko veikla. 
Daugiau nuotraukų (1)
Naujienų portalo Lrytas skaitytojai praneša, jog jau kelias valandas negali prisijungti prie savo interneto banko.
Bandant prisijungti, iššoka lentelė, kurioje pranešama, jog paslauga yra laikinai neprieinama, prašoma mėginti po kelių minučių.
Apie sutrikimus paskelbta ir „Swedbank“ socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje.
„Informuojame, kad šiuo metu dalis klientų gali susidurti su trikdžiais naudojantis banko paslaugomis. Dedame visas pastangas, kad trikdžius pašalintume kuo greičiau. Atsiprašome už patiriamus nepatogumus“, – rašoma komentare.
Pašalinti „Swedbank“ sistemos trukdžiai
Praėjus kone dviems valandoms, pašalinti „Swedbank“ interneto banko nesklandumus sukėlę trukdžiai.
Ketvirtadienio vakarą buvo pranešta, kad daliai šalies vartotojų sutriko „Swedbank“ e.bankininkystės veikla.
Bendrovės atstovo Gyčio Vercinsko teigimu, trikdžius sukėlę sutrikimai įmonės IT sistemoje buvo sėkmingai pašalinti.
 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.