56 metų kalvarijietis iš pat ryto sulaukė skambučio neva iš JAV technologijų įmonės „Google“.
Rusakalbė moteris prisistatė administratore ir pareiškė, jog į vyro banko sąskaitą bandoma įsilaužti.
Po to kalvarijiečiui paskambino neva SEB banko darbuotoja. Vyrui nesukėlė įtarimo, jog Lietuvoje veikiančio banko darbuotoja su juo bendrauja nevalstybine kalba.
Tariama bankininkė patvirtino, jog į vyro sąskaitą yra laužiamasi, ir nurodė, ką jam daryti, kad pinigai būtų apsaugoti.
Kalvarijietis į elektroninį paštą gavo du laiškus su nurodymais: patvirtinti elektroninį adresą ir surašyti atsiųstus PIN kodus.
Vyras viską atliko, tačiau po poros valandų pradėjo dvejoti, ar visos šios operacijos nebuvo apgaulė.
Paskambinęs į banko padalinį kalvarijietis sužinojo, jog iš jo sąskaitos buvo atliktas 6 tūkst. 70 eurų pervedimas.
Prieš kurį laiką panašiai nukentėjo ir pusamžė alytiškė.
Diagnostiku iš „Google“ kompanijos prisistatęs rusakalbis vyras moterį tikino, kad sukčiai įsilaužė į jos telefoną, kopijuoja duomenis, todėl reikia prisijungti prie elektroninės bankininkystės.
Iš pradžių alytiškė atsisakė, tačiau po to paskambinęs neva Lietuvos banko technologijų specialistas, irgi kalbėjęs rusiškai, ją įviliojo į spąstus.
Jis moteriai liepė patvirtinti įvairius dokumentus, pinigus pervesti į kažin kokį rezervą, imti kreditus.
Alytiškė aferistams jau buvo pervedusi 5 tūkst. 450 eurų, kai jai paskambino tikrieji banko darbuotojai.
Jie klientę įspėjo įtariantys, kad ja naudojasi sukčiai, ir nurodė nutraukti bet kokį bendravimą su jais.