Apie tai naujienų portalą lrytas.lt informavo skaitytoja Alina (vardas redakcija žinomas – aut. past.).
„Norėjau sumokėti už pietus, tačiau kortelės aptarnauti nepavyko. Iškart paskambinau banko klientų aptarnavimo telefonu, pasakė, kad susiduriama su techniniais neskaldumais. Netrukus gavau įspėjimą apie sutrikimus“, – sakė Alina.
Šią informaciją patvirtino ir „SEB“ banko atstovai.
„Šiandien, rugpjūčio 16 d., nuo 11.06 val. iki 11.30 val. daliai klientų buvo fiksuoti techniniai trikdžiai atsiskaitant mokėjimo kortelėmis. Trikdžiai buvo operatyviai išspręsti. Visos kitos paslaugos veikė ir veikia kaip įprastai“, – komentavo „SEB“ banko Komunikacijos projektų vadovė Leontina Lesauskaitė.