Dalis „SEB“ banko klientų penktadienį negalėjo atsiskaityti mokėjimo kortelėmis: pasakė, kas nutiko

2024 m. rugpjūčio 16 d. 12:32
Penktadienį dalis „SEB“ banko vartotojų norėdami atsiskaityti mokėjimo kortelėmis susidūrė su techniniais nesklandumais.
Daugiau nuotraukų (1)
Apie tai naujienų portalą lrytas.lt informavo skaitytoja Alina (vardas redakcija žinomas – aut. past.).
„Norėjau sumokėti už pietus, tačiau kortelės aptarnauti nepavyko. Iškart paskambinau banko klientų aptarnavimo telefonu, pasakė, kad susiduriama su techniniais neskaldumais. Netrukus gavau įspėjimą apie sutrikimus“, – sakė Alina.
Šią informaciją patvirtino ir „SEB“ banko atstovai.
„Šiandien, rugpjūčio 16 d., nuo 11.06 val. iki 11.30 val. daliai klientų buvo fiksuoti techniniai trikdžiai atsiskaitant mokėjimo kortelėmis. Trikdžiai buvo operatyviai išspręsti. Visos kitos paslaugos veikė ir veikia kaip įprastai“, – komentavo „SEB“ banko Komunikacijos projektų vadovė Leontina Lesauskaitė.
SEBbankasmokėjimo kortelė
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.