Apie tai pranešė paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“.
Skelbiama, kad veiklos sutrikimai pradėti fiksuoti 8.42 val. Programėlės sutrikimo priežastis aiškinasi ir sprendžia problemą specialistai.
„Smart-ID“ veikla sutriko dėl kibernetinės atakos
Įmonės „SK ID Solutions“ atstovai pranešė, kad programėlės „Smart-ID“ sutrikimai pašalinti. Pasak jų, asmens tapatybės nustatymo programėlės „Smart-ID“ veikla penktadienį, kaip ir dieną prieš tai, sutriko dėl kibernetinės atakos.
„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų bei pasirašant dokumentus. Sutrikimų priežastis – kibernetinė ataka. Mūsų specialistai ėmėsi griežtesnių saugumo priemonių, paslaugos veikimas atkurtas 10:23 val. Tiesa, dalis naudotojų vis dar gali patirti nesklandumų. Nepavykus prisijungti prie el. paslaugų, prašome pabandyti vėliau“, – pranešime cituojamas „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
ELTA primena, kad programėlės sutrikimai buvo fiksuoti ir ketvirtadienio rytą. Vis tik apie 10.55 val. jos veikla buvo atkurta.