Vyras vos tapęs „Elektrum Lietuva“ klientu gavo nuolaidos kodą, kuriuo aktyviai dalinasi su pažįstamais, giminaičiais ir artimaisiais, kiekvienam iš jų suteikdamas 9,99 eurų nuolaidą sąskaitai ir pats gaudamas tiek pat už kiekvieną naujai prisijungusį klientą. Kaip teigia Airidas, jis rekomenduoja rinktis tiekėją, nes ir pats paslaugomis naudojasi jau ne vienerius metus, vertina operatyvų klientų aptarnavimą ir patogų atsiskaitymą už paslaugas internetu.
Už elektrą nemokės dar bent metus
Papildomas sukauptas nuolaidas „Elektrum Lietuva“ klientas Airidas Klimavičius įvardino kaip pagrindinę iš tiekėjo gaunamą naudą. „Tapau savotišku tiekėjo ambasadoriumi ir jau daugiau nei šimtą kartų pasidalinau savo nuolaidos kodu su naujai prisijungiančiais vartotojais“. Toks aktyvus pasidalinimas kodu leido Airidui sukaupti nuolaidų krepšelį, padengiantį elektros sąskaitas metams į priekį.
„Tiekėjo „Elektrum Lietuva“ paslaugomis pradėjau naudotis dar iki elektros tiekimo rinkos liberalizavimo pradžios, tuo metu pasirinkau patraukliausią planą kainos prasme, o vėliau supratau, kad papildomai sutaupyti galiu ir pasidalindamas nuolaidos kodu. Aktyviau pasidalinus pavyko surinkti gana įspūdingą sumą“, – pasakoja vartotojas.
Airido teigimu, pagrindinis argumentas renkantis tiekėją, kaip ir daugumai vartotojų buvo kaina, tačiau taip pat svarbu ir paslaugų kokybė, požiūris į klientą. „Iš esmės, pagrindinės priežastys, kodėl tiekėją rekomenduoju draugams ir artimiesiems – patrauklūs elektros planai, patogi mobilioji programėlė ir galimybė patiems susimažinti sąskaitas, pasitelkus nuolaidos kodą,“ – įžvalgomis dalinasi „Elektrum Lietuva“ klientas.
Aktyvių ambasadorių daugėja
Tiesa, Airidas toli gražu nėra vienintelis, kuris taip aktyviai įsitraukia į tiekėjo rekomendavimą naujiems klientams ir sukaupia keturženkles sumas siekiančias nuolaidas. Savo nuolaidos kodus naujiems klientams siūlančių „elektros influencerių“ tarp vartotojų vis daugiau.
„Šiuo metu turime tikrai nemažai tokių ambasadorių, rekordininkai savo nuolaidos kodais jau pasidalino beveik 300 kartų, o sąskaitų už elektrą nemokės dar keletą metų į priekį. Smagu, kad tokios skatinamosios priemonės veikia“, – sako bendrovės „Elektrum Lietuva“ produktų vystymo vadovas Mantas Kavaliauskas.
Jo teigimu, rekomendacijos iš pirmųjų lūpų suveikia geriau nei reklamos srautas viešojoje erdvėje, klientai linkę pasitikėti artimųjų, pažįstamų rekomendacijomis ir gerąja patirtimi.
„Nors didysis elektros tiekėjų pasirinkimo pikas jau praėjo, tačiau matome stabilų savo klientų rato augimą. Ir jei anksčiau vienintelis argumentas renkantis tiekėją buvo kaina, šiandien, kai kainos kone susivienodinusios, galime teigti, kad įsitvirtina vis daugiau svarbių dedamųjų, tokių kaip aptarnavimo kokybė, patogi mobilioji programėlė ir, žinoma, papildomos nuolaidos“, – teigia įmonės atstovas.
Pirmasis pasirinkimas keičiant tiekėją
Per balandžio mėnesį prie „Elektrum Lietuva“ prisijungė 1 433 klientai, o šiuo metu bendras besinaudojančių bendrovės paslaugomis skaičius siekia daugiau nei 212 tūkst. Stabiliai augantis klientų ratas tiekėjui leidžia jau 12 mėnesių išsilaikyti rinkos lyderio pozicijoje, vertinant daugiausiai naujų klientų prisijungusių tiekėjų statistiką.
„Mūsų tikslas – ne tik išlikti pirmuoju pasirinkimu keičiantiems elektros tiekėją, bet ir užtikrinti maksimaliai gerą jau esamų vartotojų patirtį, tiek paslaugų kokybės, tiek ir kainos prasme. Šiai dienai galime pasidžiaugti, kad mums pavyksta tai padaryti – 99 proc. esamų klientų nusprendžia pratęsti pasibaigusias galioti sutartis“, – sako „Elektrum Lietuva“ produktų vystymo vadovas.