Duris užsisakiusi panevėžietė turi ką patarti kitiems, kad nepakliūtų į tokią situaciją: „Negalima šitaip elgtis su žmonėmis“

2024 m. balandžio 28 d. 16:03
Lrytas Premium nariams
„Paprastai to nedarau, bet pagalvojus, kokia būčiau buvus dėkinga, jei kas nors būtų įspėjęs, nusprendžiau pasidalinti savo istorija“, – mini į portalą lrytas.lt kreipusis panevėžietė Adelė (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi). Moteris įrenginėja trečią būstą, antrąjį per dvejus metus. Prireikus durų, susirado parduotuvę savo mieste, sumokėjo avansą ir ėmė laukti prekių. Tačiau klientės bendravimas su „1000grindu.lt“ baigėsi konfliktu, Adelė pareikalavo grąžinti avansą ir šiandien sako: „Toks verslo supratimas šiais amžiais yra nesuvokiamas“.
Daugiau nuotraukų (2)
duryspristatymasavansas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.