„Ne kartą iš pirkėjų teko išgirsti, kad „Lidl“ jie renkasi norėdami ne tik mažiau išleisti už kokybiškas prekes, bet ir sutaupyti laiko. Tą mes užtikriname tiek patogia parduotuvės infrastruktūra, tiek išmaniais sprendimais bei asortimento parinkimu. Prie „Lidl“ parduotuvių visada rasite vietos savo automobiliui, o norėdami grąžinti tarą, taromatą rasite įrengtą prie pat parduotuvės įėjimo“, – pasakoja Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas.
Patogus prekių išdėstymas
Priešingai nei daugelyje kitų prekybos tinklų, visose „Lidl“ parduotuvėse išplanavimas itin paprastas, o prekių išdėstymas yra iš esmės vienodas.
„Norime savo pirkėjams sudaryti galimybę apsipirkti kuo patogiau ir greičiau, todėl visos parduotuvės įrengtos galvojant apie patogų klientų judėjimą joje bei tokį pat produktų skyrių eiliškumą, kad būtų aišku, kur kokias prekes rasti net ir apsiperkant keliose parduotuvėse“, – sako A.Bubnelis.
Atrinktas asortimentas
Laiko „Lidl“ pirkėjams padeda sutaupyti ir tai, kad parduotuvių asortimentas yra itin apgalvotas, o jį didžia dalimi sudaro privačių prekių ženklų produkcija. Tai yra prekybos tinklo užsakymu pagamintos kokybiškos ir itin žemos kainos prekės.
„Todėl pirkėjams netenka gaišti laiko renkantis geriausią produktą iš siūlomų – šį darbą už pirkėją jau esame atlikę. Pirkėjas gali rinktis mūsų privataus prekės ženklo produktą, kuris dažnai yra gaminamas ten pat, kur ir gerai žinomi, tačiau brangiai reklamuojami prekės ženklai. Mūsų siūlomi produktai pasižymi žemesne kaina, tačiau nenusileidžia savo kokybe, nes mes patys ją atidžiai kontroliuojame. Tuo pačiu suprantame, jog klientai turi ir savo pamėgtų prekės ženklų, dėl to nuolat pasiūlome ir jų mėgstamiausių prekės ženklų produktų“, – sako A.Bubnelis.
Išmanūs sprendimai taupo ir laiką, ir pinigus
Apsipirkti greičiau „Lidl“ pirkėjams padeda ir visose prekybos tinklo parduotuvėse įrengtos savitarnos kasos. Jose apsipirkimas vidutiniškai užtrunka vos 2 minutes.
„Pradedantiems naudotis šiomis kasomis klientams visuomet padeda ir pataria savitarnos kasų darbuotojai. Dalyje parduotuvių esame įrengę ir XXL dydžio savitarnos kasas, kurios yra patogios apsiperkantiems didesniais kiekiais. Pastebime, kad pirkėjai savitarnos kasas renkasi ir tada, kai jų krepšelis būna didelis, būtent čia itin pasitarnauja savitarnos kasos“, – primena A.Bubnelis.
Norintiems sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko, prekybos tinklas pataria išbandyti programėlę „Lidl Plus“. Joje šalia įvairių akcijų bei nuolaidų galima pasitikrinti ir konkrečios parduotuvės užimtumą bei vykti į ją tuomet, kai klientų joje būna mažiausiai.
„Taupydami klientų laiką akcijų jų pamėgtiems produktams paieškai, suteikiame jiems galimybę gauti informaciją apie nuolaidas net keliais būdais – programėlės „Lidl Plus“ pranešimais mobiliojo telefono ekrane (angl. push notifications), SMS žinutėmis arba el. paštu“, – pažymi A.Bubnelis.
„Lidl“ dažnai vartojamų prekių krepšelis – pigiausias
Pirkėjų laiką taupantys sprendimai prisideda ir prie efektyvesnės „Lidl“ veiklos, o tai leidžia prekybos tinklui nuosekliai užtikrinti pigiausią dažno vartojimo prekių krepšelį tarp didžiausių šalies prekybos tinklų.
Balandžio 9 dieną atliktas naujausias rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad „Lidl“ parduotuvėje įsigytų dažno vartojimo prekių krepšelio kaina siekė 31,3 euro ir buvo daugiau nei 4 eurais mažesnė už brangiausią prekių krepšelį siūlančio prekybos tinklo. „Lidl“ prekių krepšelis buvo tarp pigiausių beveik visose tirtose produktų kategorijose.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.