ESO savitarnoje – sutrikimai: klientus įspėjo, tačiau problemą išspręsti gali užtrukti

Vilnietis Saulius, turintis saulės elektrinę, jau antrą dieną negali sužinoti, kiek saulės elektrinė generuoja elektros energijos. Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) savitarnoje iššoka pranešimas, kuriame – informacija apie sutrikimus.

ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>V.Skaraičio nuotr.
ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>V.Skaraičio nuotr.
ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>V.Balkūno asociatyvi nuotr.
ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>A.Srėbalienės nuotr.
ESO susiduria su sutrikimais savitarnoje.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Apr 12, 2024, 9:08 AM, atnaujinta Apr 12, 2024, 11:18 AM

„Problema ta, kad nepavyksta matyti ne tik valandinių ir 15 minučių suvartojimo/gamybos duomenų, bet ir kiek elektros saulės elektrinė prigeneravo ir patiekė į tinklą vakar (aut. past. – balandžio 10 dieną). Tai dabar ir nežinia, ar tie sutrikimai apima ir tai, kad gal visai neužfiksuota, kiek vakar elektrinė pagamino ir į tinklą patiekė elektros?“ – portalui lrytas.lt pasakojo vilnietis.

Kada visa ši informacija bus matoma, kas nutiko? – klausia jis. Saulius sutrikimus pastebėjo balandžio 11 dieną, kai jau nebematė įprastos informacijos iš vakarykštės dienos.

Prisijungus prie ESO interneto svetainės pasitinka pranešimas, skelbiantis apie sutrikimus. Panašu, kad su šia probema gali susidurti ir daugiau gaminančių vartotojų.

„Šiuo metu patiriame sutrikimus, dėl kurių galite laikinai nematyti savo objekto valandinių ir 15 minučių suvartojimo/gamybos duomenų.

Sutrikimas šiuo metu šalinamas, prašome pabandyti vėliau“, – tokią žinutę vyras mato ESO interneto svetainėje.

„Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) ryšių su visuomene projektų vadovas Justinas Petkus portalui lrytas.lt teigė, kad išmaniųjų skaitiklių duomenys yra fiksuojami teisingai.

„Skaitiklių duomenų surinkimas – tiek vartojimo, tiek generacijos – taip pat veikia tinkamai, taigi visus duomenis į ESO vidinę sistemą gauname. Laikinai sutriko procesas, kuomet duomenys iš vidinės sistemos perkeliami atvaizdavimui į ESO savitarną.

Problemą identifikavome nedelsiant ir ji buvo pašalinta, o klientai savitarnoje buvo informuoti apie sutrikimą. Svarbu paminėti, kad net ir sutrikus duomenų atvaizdavimui, jie vis tiek yra kaupiami skaitikliuose ir mūsų vidinėse sistemose, todėl pašalinus trikdžius, bus atvaizduoti“, – paaiškino atstovas.

J.Petkaus turimais duomenimis, šiuo metu jau vyksta trūkstamų vartojimo bei generacijos duomenų perdavimas į ESO savitarną. Dėl didelio informacijos kiekio tai gali užtrukti.

„Prognozuojame, kad iki dienos pabaigos didžioji dalis klientų jau matys trūkstamus skaitiklių duomenis savitarnoje, o likusiems duomenys bus užkelti per savaitgalį. Atsiprašome klientų už laikinus nepatogumus“, – komentavo ESO atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.