Rimvydas pasigedo pranešimo iš banko apie sutrikimus. Sako, pirmiausia pagalvojo: gal čia koks sukčiavimo atvejis, gal kokie įsilaužėliai?
„Bandžiau susisiekti su „Swedbank“ – deja, tik „Palaukite, visi konsultantai užimti“... Taip ir neprisiskambinau. Jau ir kilo mintis sąskaitą blokuoti, bet atsidariau kompiuterį, patikrinau ir programėlėje – sąskaita tokia pati, niekas nieko nuo jos nenurašinėja. Tada jau kilo mintis, kad gal sutrikę kažkas, bet neturėjau į ką kreiptis, niekas man nieko negalėjo paaiškinti. Nors žinutę kokią būtų atsiuntę“, – portalui lrytas.lt kalbėjo vyras.
Spėlioti, kas gi nutikę, Rimvydui prisėjo nuo 16 iki 19 val.
Tik naujienų portale perskaitęs, kad sutrikęs atsiskaitymas mokėjimo kortelėmis, o po vėlgi tik iš žiniasklaidos sužinojo, kad mokėjimo kortelės vėl veikia.
„Swedbank“ pasiteiravus, kodėl apie gedimus klientai nebuvo informuoti žinutėmis, jo atstovė Daiva Taučkėlaitė teperdavė, kad informacija apie techninius nesklandumus buvo paskelbta interneto banko ir socialiniuose tinkluose.
Priminsime, kad penktadienio, balandžio 5 d., pavakare dalis „Swedbank“ klientų patyrė nesklandumų atsiskaitydami mokėjimo kortelėmis prekybos ir paslaugų vietose.