Sutriko „Swedbank“ veikla: žmonės negali atsiskaityti kortelėmis

2024 m. balandžio 5 d. 18:19
Lrytas.lt
Penktadienio pavakarę sutriko „Swedbank“ veikla – klientai susidūrė su problemomis atsiskaitydami už paslaugas ir pirkinius kortelėmis.
Daugiau nuotraukų (7)
Į lrytas.lt redakciją kreipėsi skaitytojas iš užsienio, kuris negalėjo apmokėti savo pirkinių ir iš banko nebuvo gavęs jokios informacijos, kas vyksta.
„Su niekuo negaliu susisiekti, negaliu susimokėti nei už viešbutį, nei už pirkinius, o jokios informacijos neturiu“, – skundėsi „Swedbank“ klientas.
„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min.lt patvirtino, kad buvo užfiksuoti sutrikimai.
„Šiuo metu galimi sutrikimai, atsiskaitant banko mokėjimo kortelėmis. Stengiamės trūkumus pašalinti kiek įmanoma greičiau. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – sakė banko atstovė.
Swedbankklientaikortelė
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.