Kai kuriems klientams niekaip nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“: paaiškino, kas nutiko

2024 m. sausio 24 d. 17:26
Lrytas.lt
Trečiadienį kai kuriems sutriko banko „Swedbank“ veikla, praneša portalo lrytas.lt skaitytojai. Jiems niekaip nepavyko prisijungti prie mobilios programėlės.
Daugiau nuotraukų (1)
„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė patikino, kad išties esminių trikdžių nėra.
„Dalis „Smart-ID“ klientų dar antradienį galėjo patirti laikinų nesklandumų, jungiantis prie interneto banko bei identifikuojant „Smart-ID“ programėle. Problema sprendžiama. Šiandien labai maža dalis klientų dar galėjo pajusti sutrikimus naudojantis „Smart-ID“, bet tai truko vos kelias minutes.
Kviečiame naudotis kitas turimas prisijungimo identifikavimo priemones: Biometrika, Pin generatoriais, mobiliuoju parašu. Banko išmanioji programėlė veikia įprastai“, – komentavo ji.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.