Lietuvoje sutriko „Smart-ID“ veikla

2024 m. sausio 22 d. 11:33
Lrytas.lt
Atnaujinta
Pirmadienio, sausio 22 d., rytą sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla, informavo atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. Pasak jo, iki 12 val. dalis vartotojų kartais negalėjo prisijungti prie sistemos.
Daugiau nuotraukų (1)
„Buvo paveikta dalis vartotojų ir problema buvo sutvarkyta prieš 12 val. Tikrai ne visi vartotojai su tuo susidūrė, bet dalis tam tikrais laiko tarpais negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie sistemos“, – naujienų agentūrai „Elta“ teigė V.Kamarevcevas.
Jis pridėjo, kad nors situacija išspręsta, dar neaišku, kas sukėlė sutrikimus.
„Kol kas aiškinamės, matyt kažkoks vidinis sutrikimas“, – paminėjo jis.
„Smart-ID“ naudoja daugiau apie 1,5 mln. Lietuvos gyventojų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.