Į portalo lrytas.lt redakciją kreipėsi Veronika Dapkienė, kuri šeštadienio dieną ketino į „Swedbank“ bankomatą, esantį Vilniaus Savanorių mikrorajone, įsinešti turimus grynuosius pinigus. Tačiau moteris liko be nieko: ir be kortelės, ir be pinigų – mat bankomatas viską „prarijo“.
V. Dapkienė išsigandusi pasakojo, kad iškart ėmė skambinti į banką.
„Puoliau skambinti, atsiliepė jauna moteris, aš jai papasakojau situaciją ir tikėjausi sprendimo, pagalbos, klausiau, kuo jie gali man padėti, nes šventės artėja“, – pasakojo V. Dapkienė.
Tačiau, pasak jos, teišgirdo, kad bankas niekuo iki sausio 5 dienos padėti negali.
„Aš klausiau, negi tokioje didelėje įmonėje nėra jokio techniko, kuris atvažiuotų ir išimtų tą kortelę, tačiau banko konsultantė pasakė, kad nieko neturi ir niekas nedirba, tad iki sausio 5 dienos jie negali niekuo man padėti. Užblokavo kortelę ir tik sausio 5 d. atsiųs man naują. O iki 5 dienos, visą savaitę lieku be lėšų ir bankui visiškai neįdomu“, – piktinosi V. Dapkienė.
Moteris šoke, artėja Naujieji Metai – kaip išgyventi tiek laiko be pinigų?
V. Dapkienė sakė suprantanti, kad šiais laikais žmogus gali be kortelės išgyventi valandą, dvi, bet palikt žmogų be jokio sprendimo tokiam ilgam laikui ir šventėms – nesuprantama.
„To tiesiog neįmanoma suvokti. Esu šokiruota. Aš pati dirbu vadovaujamą darbą ir visuomet yra technikas ir sprendimai, kad žmogui padėti čia ir dabar. Toks jų atsakymas, kad neturi jokio atstovo, manęs netenkina, – apmaudo neslėpė moteris, – Būčiau geriau išvis nėjus ir nedėjus tų paskutinių turimų grynųjų pinigų, nes dabar likau be nieko, visą savaitę be pinigų, o bankui nusispjaut“.
Tiesa, pasak moters, banko konsultantė pasiūlė sausio 2 d. pabandyti atvykti į banko padalinį ir jeigu inkasatoriai dar nebus atvažiavę ir išėmę sunaikinimui, galbūt banko specialistas galės jos kortelę išimti ir jai grąžinti.
Tačiau moteriai jos pinigų reikia ir šiandien, o bankas sprendimo nesiūlo jokio: „čia yra didžiausias nonsensas, kad bankas neprisiima jokios atsakomybės ir nepasiūlo visiškai jokio sprendimo ar alternatyvos. Kaip žmogui savaitę gyventi?“, – klausė V. Dapkienė.
„Swedbank“ atsiprašo
Susisiekus su banko „Swedbank“ atstovu Gyčiu Vercinsku, jis sakė apgailestujantis dėl susiklosčiusios situacijos: „Atsiprašome klientės, kad konsultacijos metu jai nebuvo pasiūlytas tinkamiausias sprendimas. Įprastai, jei klientas netenka savo naudojamos mokėjimo kortelės, rekomenduojame pagaminti laikiną banko kortelę, su kuria galima išsigryninti pinigus bankomate, tol, kol yra gaminama nuolatinė mokėjimo kortelė“.
Jis patikino, kad su banko kliente buvo susisiekta papildomai ir pasiūlyta išduoti laikiną banko kortelę per trumpiausią įmanomą laiką.