„Tai – gera naujiena lojaliausiems mūsų klientams, mat pačių pirmųjų pirkėjų laukia plačiausias Juodojo penktadienio prekių asortimentas ir geriausi pasiūlymai“, – teigia Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Anot jos, artėjančios kampanijos metu e. prekybos centro lankytojų laukia ne tik žemos kainos, bet ir papildomos vertės, tarp kurių – nemokamas prekių pristatymas.
„Tikrai turėsime pasiūlymų žaislų, kvepalų ir elektronikos prekių kategorijose, kurios prieškalėdiniu laikotarpiu yra pačios populiariausios tarp pirkėjų. Praktika rodo, kad „Black Friday“ akcijos metu mūsų lankytojai dairosi dovanų artėjančioms šventėms, o būtent internete galima apsipirkti patogiai ir be jokio streso“, – sako K.Liškauskaitė.
Ji pataria pirkėjams atlikti nesudėtingus pasiruošimo Juodajam penktadieniui namų darbus. „Ramiai apgalvojus, kokių prekių tikrai reikia ir pasiruošus iš anksto, atėjus penktadieniui beliks spustelti kelis mygtukus savo išmaniajame įrenginyje ir racionaliai apsipirkti“, – rekomenduoja K.Liškauskaitė.
Bene paprasčiausias būdas pasiruošti išpardavimams – savo „Pigu.lt“ paskyroje išsaugoti norimas įsigyti prekes ir gauti pranešimą, kai šios prekės atpigs.
K.Liškauskaitės teigimu, verta nepraleisti progos, nes Juodasis penktadienis pasižymės rekordiniu pasiūlymų skaičiumi. Į šią kampaniją kasmet įsitraukia vis didesnis būrys iš 4 000 pardavėjų, siūlančių savo prekes „Pigu.lt“ Marketplace, todėl tikrai bus iš ko rinktis. Juodojo penktadienio pasiūlymai e. prekybos centre galios visą artėjantį savaitgalį.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.