Sutrikus banko interneto mokėjimų svetainei ir programėlei klientai netikėtai aptiko, kad galima pervesti po kelis šimtus eurų į kitas sąskaitas, nors tiek pinigų kai kurie net neturėjo.
Nors pats „Bank of Ireland“ tvirtino, kad galima pervedimų suma nesiekė 500 eurų, kai kurie žmonės pasakojo sugebėję išgryninti ir po tūkstantį eurų.
Tai buvo daroma šias iš esmės neegzistuojančias lėšas pervedant į interneto banko „Revolut“ sąskaitą, o paskui išimant bet kuriame bankomate.
Dėl to kai kuriuose miestuose prie bankomatų nusidriekė didžiulės eilės, ypač Dubline, Limerike ir Dundalke, o kai kur tvarkai palaikyti prireikė ir policijos pagalbos.
Nors klientai socialiniuose tinkluose buvo įspėti, kad šiuos pinigus teks grąžinti, nemažai jų nusprendė pasinaudoti tokia „dovanėle“.
„Klientams norime priminti, kad jiems pervedus ar išėmus lėšas šie pinigai bus nurašyti nuo jų banko sąskaitos.
Apgailestaujame, kad kai kurie šiuo metu neturi galimybės patikrinti sąskaitos likučių, tačiau jie neturėtų išsiimti lėšų, jei yra tikėtina, jog jų pritrūks“, – tokį pranešimą išplatino pats bankas.
Beje, birželį „Bank of Ireland“ sistemos veikla irgi buvo gerokai sutrikusi. Todėl dabar bus atliekamas tyrimas, į kurį turėtų įsitraukti ir Airijos centrinis bankas.