Giedrius portalui lrytas.lt pasakojo sulaukęs žinutės iš Lietuvos pašto apie planuojamą pristatyti siuntą. „Pastarąjį mėnesį internete aš tikrai nieko neužsisakiau. Mane šiek tiek sutrikdė žinutės tekstas, kad už siuntą turėsiu sumokėti 49 eurus ją atsiimdamas iš kurjerio, nes aš dažnai būtent tokį atsiskaitymo būdą ir renkuosi, neatsiskaitau iškart užsakinėdamas“, – teigė Giedrius.
Visgi, kadangi jis įsitikinęs, jog jokios siuntos neturėjo gauti, šią žinutę ignoravo. Tačiau po kurio laiko sulaukė kurjerio skambučio su klausimu, ar vyras namie ir ar galėtų jam pristatyti siuntą.
„Aš iškart jam pasakiau, jog jokios siuntos neužsakinėjau. Kurjeris dar patikslino, kad siuntėjas – kažkas iš Lenkijos.
Jis dar pasiūlė įdėti siuntą į paštomatą, bet pasakė, jog jeigu nieko neužsakinėjau, geriau ir neatsiimti siuntos, nes nueisiu, sumokėsiu pinigus, atsiimsiu siuntą ir greičiausiai nieko gero negausiu, gausiu bet ką, gal kokią nosinę, o būsiu sumokėjęs 49 eurus“, – vyriškis perpasakojo kurjerio žodžius.
Tad jam kilo įtarimas, kad tai gali būti kokia nors nauja sukčių schema: atėjęs susimoki neva už gautą prekę, o dėžė – tuščia.
Giedrių nustebino ir dar viena Lietuvos pašto jam atsiųsta žinutė, kurioje nurodyta, kad neva jo siunta – jau LP EXPRESS paštomate, bet visai ne Vilniuje, o Mažeikiuose.
Lietuvos pašto atstovė Deimantė Žebrauskaitė patikrinusi siuntą portalui lrytas.lt nurodė, kad siuntėjas iš tiesų yra Lenkijoje įsteigta įmonė, o pristatymo adresas – Mažeikiuose, sistemoje klaidos nėra, siunta pristatyta ten, kur ir buvo nurodyta.
Tad, jos nuomone, šiuo atveju gali būti, kad siuntėjas tiesiog supainiojo siuntos gavėjo kontaktus, nes su tokiais sukčiavimo atvejais iki šiol dar neteko susidurti.
„Vis dėlto, jei klientas nelaukia jokios įsigytos prekės, prevenciškai rekomenduojame siuntos neatsiimti ir nemokėti už ją pinigų“, – patarė ji.