„Lojalumo programų svarba dėl infliacijos auga ir pasauliniu, ir Baltijos šalių mastu. Todėl nuolat tobuliname savo lojalumo programą, kad galėtume suteikti geriausią apsipirkimo patirtį ir papildomų naudų. Tikime, kad atnaujinta lojalumo programa bus dar patogesnė ir aiškesnė“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ atstovas.
Auganti daugiakanalės prekybos svarba
„Senukų“ atstovo teigimu, vis svarbesnė tampa daugiakanalė prekyba, kai derinami skirtingi prekių paieškos, vertinimo, palyginimo ir įsigijimo būdai. Todėl nuo šiol „Smart Net“ taškus bus galima kaupti ir išleisti tiek fizinėse, tiek elektroninėje parduotuvėje.
„Kliento kelionė tarp fizinių ir internetinės parduotuvės yra vis labiau susijusi. Jie yra linkę išsirinkti norimas prekes internete. Tuomet jie nori atvykti pasikonsultuoti gyvai parduotuvėje, o galiausiai užbaigti pirkimą internete, parduotuvėje arba parduotuvėje su pristatymu į namus. Todėl atnaujinome lojalumo programą, kad ja patogiai būtų galima pasinaudoti tiek elektroninėje, tiek fizinėse parduotuvėse“, – sako V. Romeika.
Kelionė nuo bronzinio iki auksinio kliento
„Smart Net“ lojalumo programa veikia paprastai – apsiperkant elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse kaupiami taškai nuo kiekvieno užsakymo. Pagal tai, kokia suma per kalendorinius metus išleidžiama, pasinaudojus lojalumo programa, priklausys vienas iš trijų lojalumo lygių – bronzinis, sidabrinis arba auksinis.
Kiekvienas klientas gali kilti nuo bronzinio iki auksinio lygio. O kylant lojalumo lygiais, galima kaupti dar daugiau „Smart Net“ taškų. Atsižvelgus į lojalumo lygį, galima susigrąžinti net iki 2 proc. nuo kiekvieno apsipirkimo „Smart Net“ taškais ir jais apmokėti iki 99 proc. kito apsipirkimo sumos. Taip pat nuo šiol galima gauti taškų ir už aktyvumą – dalyvavimą iššūkiuose ar kitokį įsitraukimą.
Nuolaidos ne tik prekėms, bet ir kelionėms
Pasak „Kesko Senukai“ atstovo, atnaujintos lojalumo programos naudotojai ne tik kaupia taškus, bet taip pat gali pasinaudoti ir papildomomis „Smart Net Bonus“ išorinių partnerių suteikiamomis naudomis. Siekiant atitikti žmonių lūkesčius, nuolat plečiamas partnerių tinklas.
„Šiuolaikiniam klientui svarbi galimybė gauti pridėtinių konkrečios lojalumo programos naudų. Mūsų lojalumo programos naudotojams norime pasiūlyti papildomų nuolaidų ne tik mūsų prekės ženklo parduotuvėse. Todėl plečiame partnerystes, kad galėtume suteikti daugiau papildomų pasiūlymų“, – kalba V. Romeika.
Pavyzdžiui, „Smart Net Bonus“ klientai gali pasinaudoti lojalumo programos partnerių suteikiama nuolaida kelionėms, akiniams, laisvalaikio pramogoms ir dar daugiau kitų pasiūlymų.
Besikeičiantys apsipirkimo įpročiai skatina klientams siūlyti ne tik įprastas plastikines korteles, bet diegti ir skaitmeninius sprendimus – lojalumo programa „Smart Net“ galima patogiai pasinaudoti ir „Senukų“ mobiliojoje programėlėje.