Kada ir kiek laiko karšto vandens nebus pastate, vartotojai gali sužinoti čia, įvedę konkretaus objekto adresą, rašoma „Kauno energijos“ pranešime žiniasklaidai.
Centralizuotai miesto šilumą tiekiančios „Kauno energijos“ Tinklo valdymo skyriaus vadovas Audrius Pupininkas atkreipia dėmesį, kad hidrauliniai bandymai atliekami siekiant užtikrinti kokybišką bei patikimą šilumos ir karšto vandens tiekimą šaltuoju metų laiku, todėl šilumos trasų patikrinimai pradedami pavasarį – tuomet, kai šilumos poreikis yra nedidelis – ir trunka iki naujo šildymo sezono pradžios.
„Darbus planuojame iš anksto ir stengiamės juos atlikti kiek įmanoma greičiau. Jei matome, kad tam tikroje šiluminės trasos atkarpoje darbai gali užsitęsti, įrengiame mobilias katilines ar laikinas jungtis, kurios gyventojus karštu vandeniu aprūpina trasos remonto ar rekonstrukcijos metu“, – komentuoja A. Pupininkas.
Specialisto teigimu, vykdant šilumos trasų patikrinimo darbus, siekiama identifikuoti vamzdynų defektus, ar korozijos paveiktas vietas. Jas pastebėjus, šilumos trasos suremontuojamos ir paruošiamos artėjančiai žiemai.
Vartotojams taip pat svarbu žinoti, jog faktinis karšto vandens tiekimo sustabdymo ir atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada jo tiekimą sustabdo ar atnaujina pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas.
Todėl pasibaigus hidrauliniams bandymams ir kilus klausimų dėl karšto vandens įjungimo daugiabutyje, pirmiausia patariama kreiptis į pastato administratorių.