Draudimo nauda – kritiniu momentu
Allianz Lietuva gyvybės draudimas UAB vyriausioji finansų konsultantė Audronė Vaitkienė tikina, jog būna žmonių, kurie mintį apie draudimą jaukinasi po truputį. Pradžioje renkasi tik gyvybės draudimą, kiek vėliau – traumų, stacionarinio gydymo, kritinių ligų apsaugas. Jaunas žmogus nori galvoti, jog ligos ir nesėkmės jį aplenks, tačiau ramiausiai gyvena tie, kurie visas rizikas numato į priekį ir draudimo saugiklius susideda gerokai iš anksto.
„Viena klienčių, vos 45 metų ypatingai maloni, inteligentiška moteris, pamenu, dar prieš sudarydama gyvybės draudimo sutartį pabrėžė, jog nori turėti visas būtinas apaugas. Kritinės ligos aukų nesirenka nei pagal profesiją, nei pagal amžių, traumos taip pat užklumpa pačiu netinkamiausiu laiku. Kam to galvasopio, kai finansiniu saugumu ištikus bėdai gali rūpintis ne ji, o draudimo bendrovė. Ji buvo visiškai teisi, neseniai klientei diagnozuotas kiaušidžių vėžys tik patvirtino, kad draudimo apsaugos buvo sudėtos laiku“, – pasakoja A.Vaitkienė.
Laimė, vėžys nebuvo išplitęs, moteris išliko darbinga net ir chemoterapinio gydymo metu. Tačiau, pasak A. Vaitkienės, yra nemažai atvejų, kai kritinės ligos, ypatingai vėžiniai susirgimai, atima jėgas, sveikatą ir darbus kuriam laikui tenka pamiršti.
„Šiuo atveju klientei Allianz Lietuva išmokėjo apie 20 tūkst. eurų siekiančią išmoką už kritines ligas ir daugiau nei 1,5 tūkst. eurų stacionarinio gydymo išmoką. Daugiau nei 20 tūkstančių eurų bendrai siekianti finansinė pagalvė suveikė – klientei nė akimirkos nereikėjo rūpintis, iš ko mokėti už reabilitaciją, iš kur nedarbingumo laikotarpiu gauti pinigų pragyvenimui, šeimos poreikiams“, – tikina A.Vaitkienė.
Pasirūpinti ateitimi iš anksto
Klientės, kuriai diagnozuotas kiaušidžių vėžys, istorija verčia susimąstyti, kaip svarbu draudimo ir finansiniais saugikliais pasirūpinti iš anksto, kad netektų graužtis po laiko. Ne taupyti ateičiai, o ramiai gyventi ja pasirūpinus iš anksto.
„Su kiekvienu klientu, prieš sudarant gyvybės draudimo sutartį, išsamiai kalbamės apie jo finansines galimybes, šeimos pajamas, kiek gali sau leisti mokėti už gyvybės draudimą ar papildomas apsaugas, kiek svarbu užsitikrinti finansinį stabilumą ištikus rimtai ligai ar traumai. Kalbant apie draudimą ir finansinę pagalvę, mums svarbu, kokius saugiklius ateičiai klientas jau turi, kuo galime padėti mes. Tik tuomet galime klientui pasiūlyti geriausiai jo galimybes ir poreikius atitinkančias draudimo, arba draudimo ir taupymo paslaugas. Tai, ko iš tiesų reikia jam, kas užtikrintų, kad Allianz Lietuva bus tvirtas finansinis partneris sunkiu momentu“, – pasakoja A.Vaitkienė.
Vyriausioji finansų konsultantė priduria, jog brangiau už sveikatą kainuoja tik gydymas. Reikia gerai pagalvoti, kokia nauda bus didesnė kritiniu momentu. Pasak jos, nedidelė draudimo įmoka lems atitinkamai nedidelę išmoką, didesnė įmoka – didesnė išmoka. Klientui pasiūlytas sprendimas turi būti tikra finansine atrama nelaimės atveju, o įmokos nekelti finansinio diskomforto kasdienybėje. Apgalvotai susidėjus visus saugiklius, ištikus nelaimei, sunkiai ligai, lieka mažiau neapibrėžtumo, daugiau ramybės ir galimybių sveikti ir gyventi toliau.
Allianz Lietuva duomenimis, 2021 metais klientams, sudariusiems gyvybės draudimo sutartis ir pasirinkusiems kritinių ligų apsaugą, bendra išmokų suma siekė 989 tūkstančius eurų. O 2022 metais išmokų suma už kritines ligas padidėjo 22 proc. ir buvo daugiau nei 1 mln. 268 tūkst. eurų. Iš jų 2022-aisiais vien už onkologinius susirgimus Allianz Lietuva klientams išmokėjo beveik 800 tūkst. eurų.
Lietuvos banko duomenimis Allianz Lietuva per dešimtmetį savo gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo daugiausiai rinkoje, 38,8mln. eurų (Lietuvos bankas, 2013–01-01 – 2022–12-31). Vien 2022 metais gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo 5,4 mln. eurų.
Išmokos Allianz Lietuva gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju nuo veiklos pradžios iš viso sudaro 52 mln. eurų (Allianz Lietuva 2022–12-31).
Apie Allianz Lietuva paslaugas daugiau sužinoti galite www.allianz.lt