Tuo tarp Augustei prisijungti prie elektroninės bankininkystės pavyko, bet moteris matė užrašą: „Išlaidų skirstymas į kategorijas laikinai neveikia“. Tik pašnekovė paminėjo, kad prireikė kantrybės – teko palaukti, kol tinklapį užkrovė.
Banko tinklapyje buvo patariama naudoti išmaniąją programėlę, tačiau ir ji nebūtinai pagelbėjo. „Jungiuosi ir per kompiuterį, ir per programėlę – man ji taip pat neveikia“, – minėjo Eglė.
Pats „Swedbank“ ryte patvirtino, kad jungiantis prie interneto banko kyla trikdžių. Kokios to priežastys, žadėjo išsiaiškinti.
Visgi net ir praėjus nemažai valandų, 13 val. 30 min., gyventojai ir toliau praneša apie nepasitaisiusią situaciją.
„Norėjau susimokėti už šiukšles, o pavedimo atlikti nepavyko. Tai trunka jau pusę dienos“, – piktinosi su portalu susisiekęs skaitytojas Jovaras.
Tačiau „Swedbank“ atstovas spaudai tikino, kad apie toliau besitęsiančius trikdžius jiems nežinoma.
„Trikdžiai interneto banko veikloje fiksuoti ryte, tačiau apie 10 val. 40 min. nesklandumai pašalinti ir šiuo metu interneto bankas veikia kaip įprasta, jokių problemų nefiksuojame“, – pabrėžė jis.