„Swedbank“ internetinis bankas toliau susiduria su trikdžiais: sudėtinga prisijungti, nepavyksta atlikti pavedimų

2023 m. kovo 31 d. 10:28
Lrytas.lt
„Turiu padaryti pavedimą, o kaip tyčia neveikia „Swedbank“ bankas internete. Jau kuris laikas negaliu prisijungti“, – penktadienį apie 10 val. 30 min. portalui lrytas.lt pranešė skaitytoja Eglė.
Daugiau nuotraukų (1)
Tuo tarp Augustei prisijungti prie elektroninės bankininkystės pavyko, bet moteris matė užrašą: „Išlaidų skirstymas į kategorijas laikinai neveikia“. Tik pašnekovė paminėjo, kad prireikė kantrybės – teko palaukti, kol tinklapį užkrovė.
Banko tinklapyje buvo patariama naudoti išmaniąją programėlę, tačiau ir ji nebūtinai pagelbėjo. „Jungiuosi ir per kompiuterį, ir per programėlę – man ji taip pat neveikia“, – minėjo Eglė.
Pats „Swedbank“ ryte patvirtino, kad jungiantis prie interneto banko kyla trikdžių. Kokios to priežastys, žadėjo išsiaiškinti.
Visgi net ir praėjus nemažai valandų, 13 val. 30 min., gyventojai ir toliau praneša apie nepasitaisiusią situaciją.
„Norėjau susimokėti už šiukšles, o pavedimo atlikti nepavyko. Tai trunka jau pusę dienos“, – piktinosi su portalu susisiekęs skaitytojas Jovaras.
Tačiau „Swedbank“ atstovas spaudai tikino, kad apie toliau besitęsiančius trikdžius jiems nežinoma.
„Trikdžiai interneto banko veikloje fiksuoti ryte, tačiau apie 10 val. 40 min. nesklandumai pašalinti ir šiuo metu interneto bankas veikia kaip įprasta, jokių problemų nefiksuojame“, – pabrėžė jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.