Nepatiko nė viena paslauga
„Viena didelė tragedija, vidaus temperatūra tokia, jog neįmanoma kitur būti, tik sūkurinėje vonioje, kurioje, ko gero, chemijos daugiau nei vandens“ – portalui lrytas.lt savo įspūdžius pasakojo Edvardas.
Anot jo, baseinuose vanduo buvo šaltas, plaukioti – nemalonu, tad kartą pasinaudojęs čuožykla grįžo į sūkurinę vonią, nors, kaip jis teigė, akių graužimas buvo nepakenčiamas, o nuo „chloro kvapo buvo sunku kvėpuoti“.
„Tad realiai beveik 80 eurų (dviem žmonėms) sumokėta, jog galėtume pabūti... sūkurinėje vonioje? Rimtai?“ – piktinosi portalo skaitytojas.
Išbandė jis ir pirčių zoną, manė, kad ten galbūt bus maloniau, tačiau ir šiomis paslaugomis nebuvo sužavėtas.
„Situacija – identiška, vos valandą išsėdėję išėjome, nes ventiliacijos – nulis, tiesiog neįmanoma kvėpuoti, ėmė griaužti visus kvėpavimo takus.
Išeinant buvo liepta dar papildomai susimokėti už neva praleistas 2 val. pirčių zonoje, kai naudojomės vos 1 val. ir tai tik sūkurine vonia dėl anksčiau minėtų priežasčių. Beje, kai kurios pirtys neveikė, o 20 val. šviesos jau buvo išjungtos.
Turėjome 3 val. „pramogų“, nors pasinaudojome vos 2 val. ir vis tiek papildomai teko susimokėti už tai, ko nė negavome“, – sakė Edvardas.
Apatiniame aukšte jis teigė išvydęs ir pelėsį, stebėjosi sulaužytais vyrų ir moterų dušais, suskilinėjusiomis plytelėmis.
Po apsilankymo Edvardas telefonu susisiekė su vandens parko administracija. Atsiliepusi moteris patarė nusiskundimus pateikti el. paštu. Taip Edvardas ir padarė, tačiau, anot jo, buvo kategoriškai atsisakyta ieškoti sprendimo būdų.
Jis pasakojo, kad po apsilankymo vandens parke kitą dieną ėmė perštėti kūną, teko vykti pas gydytoją, kuris nutarė, kad oda gali būti stipriai sudirginta dėl didelio chloro kiekio.
„Nuoširdžiai linkiu vieno iš dviejų variantų: stipriai atkreipti dėmesį į vandens parko kokybę arba greičiau užsidaryti“, – liejo nepasitenkinimą vyriškis.
Su kritika nesutinka
„Vichy“ vandens parko atstovai portalui lrytas.lt patvirtino, kad iš šio kliento yra gavę skundą ir po jo iš karto tikrinę vandens temperatūrą baseinuose. Anot jų, temperatūra atitiko ir netgi viršijo nustatytus reikalavimus. Gynėsi, kad ir vandens kokybė atitiko visas normas.
„Norime pabrėžti, kad esame nuolat tikrinami atitinkamų institucijų ir niekada nesame gavę pastabų“, – rašoma portalui siųstame atsakyme.
Atstovai aiškino, kad visos pirtys veikia, o nuo nenumatytų gedimų niekas nėra apsaugotas, tad neveikiant vienoms pirtims, galima pasinaudoti kitomis.
Tikinama, kad ir švaros patalpose netrūksta: „Vandens parką valome kiekvieną dieną: tiek dienos eigoje, tiek naktimis atliekame generalinį valymą. Todėl pelėsio ar kitų kenksmingų medžiagų būti negali.“
O kad plytelė įskilusi ar vienas kitas dušas neveikia, anot atstovų, nereikia stebėtis, juk parkas veikia jau 16 metų, tačiau esant galimybei stengiamasi visus trūkumus ištaisyti, sutvarkyti.
„Kai per mėnesį aptarnaujame apie 13 tūkst. lankytojų, natūralu, kad vienas kitas skundas atsiranda, bet dar nebuvo taip, kad nerastume su klientu bendros kalbos ir to skundo neišspręstume.
Viso šio skundo esmė – klientas turėjo susimokėti už pirtis, kuriose lankėsi. To daryti nenorėjo, o tada jau ir vanduo šaltas, ir dušai nešvarūs pasidarė.
Visa informacija apie papildomai apmokestintas paslaugas yra puikiai matoma tiek prie įėjimo į tą zoną, tiek internete.
Klasikinis atvejis“, – taip į skaitytojo skundą sureagavo vandens parko atstovai.
Būtina turėti įrodymų
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) atstovai pabrėžia, kad, jeigu vartotojas yra nepatenkintas suteikta paslauga, pirmiausia turėtų kreiptis į paslaugos teikėją ir pateikti savo reikalavimą.
Jei paslaugos teikėjas per 14 dienų nepateikia atsakymo ar vartotojas nepatenkintas gautu atsakymu, vartotojas gali kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka.
„Kadangi klausimas susijęs su vandens parko paslaugomis, nagrinėdama tokį ginčą VVTAT paprastai prašo išvados ar nuomonės iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, nes ši institucija yra atsakinga už tokių paslaugų kokybės ir saugos reikalavimų laikymąsi.
Taip pat VVTAT vertintų ginčo šalių pateiktus įrodymus ir paaiškinimus.
Vartotojui svarbu prisiminti, kad, teikiant prašymą VVTAT dėl ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka, svarbu pridėti ir sumokėjimą už paslaugą patvirtinantį dokumentą, o jei buvo patirta žala – tai pagrindžiančius įrodymus“, – portalui lrytas.lt pateiktame atsakyme rašo VVTAT.