Nuolaidomis skatina lietuviškų pieno produktų paklausą
Pirkėjai nuo pirmadienio visose „Maxima“ parduotuvėse su „Ačiū“ kortele galės pigiau įsigyti Lietuvoje pagamintų pieno produktų, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
„Mums rūpi pirkėjų gerovė bei finansinis saugumas, tad nuolatos ieškome būdų, kad „Maxima“ parduotuvėse mėgiamas prekes galėtų įsigyti pigiau. Pieno produktai sudaro subalansuotos mitybos pagrindą, todėl jie bene visada atsiduria kasdieniame pirkinių krepšelyje. Pasirinkusiems lietuvišką pieną tariame ačiū ir tai – daugiau nei žodžiai.
„Maximos“ lojalumo programos dalyviai nuo šiol galės dar daugiau sutaupyti pirkdami jau pamėgtus lietuviškus pieno produktus“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.
Nuo šios savaitės pradžios su „Ačiū“ kortele per 100 pirkėjų pamėgtų lietuviškų pieno produktų kainuos mažiau: sviestas, pienas, grietinė – tai patys paklausiausi pieno produktai, taip pat varškė, kefyras, jogurtas ir kt. Ši prekybos tinklo „Maxima“ iniciatyva nėra trumpalaikė – tęsis iki Velykų ir papildys kitas įgyvendinamas ilgalaikes kampanijas, kuriomis siekiama atliepti kiekvieno kliento poreikius kokybiškai ir subalansuotai mitybai išleisti mažiau.
Nuo sausio pabaigos „Maxima“ kas savaitę plečia būtiniausių maisto produktų krepšelį už mažesnę reguliarią kainą. Iniciatyva „Mes mažiname kainas“ apima produktus iš visų maisto kategorijų – tai įvairiausi pieno produktai, duona, kruopos, žuvis, mėsa, ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės, riešutai ir kt.
Šias bei visas kitas minėtoje kampanijoje dalyvaujančias prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti daugelyje „X“ formato parduotuvių ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse. Šiais metais taip pat tęsiama pernai vasarą pradėta antiinfliacinė kampanija „Kainų kaina“.
„Iki“ taikys mažesnes pieno ir kefyro kainas
Prekybos tinklas „Iki“ didina ilgalaikes kainų mažinimo apsukas ir greta 29 proc. pigesnio sviesto nuo vasario 14 d. pirkėjams pasiūlys reguliarias mažesnes pieno ir kefyro kainas. Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, naujosios kainos bus iki 15 proc. mažesnės, jos galios tam tikriems privačių prekių ženklų „Clever“ ir „Iki“ produktams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Esame įsitikinę, kad dabartinėje situacijoje nebepakanka pirkėjams pasiūlyti įvairių nuolaidų ir akcijų. Kainų mažinimas turi būti sistemingas ir ilgalaikis procesas, todėl nuolat ieškome sprendimų, kaip galėtume sumažinti reguliarias svarbiausių maisto produktų kainas. Viena pagrindinių mūsų stiprybių – galimybė operatyvų kainų pokytį taikyti mūsų prekybos tinklo privatiems prekių ženklams.
Todėl pirmiausia sumažinome „Iki“ ženklu pažymėto sviesto kainą, o dabar beveik 15 proc. mažiname tuo pačiu ženklu pažymėto pieno ir kefyro kainas. Kainų pokytis taip pat palietė privataus prekių ženklo „Clever“ produkciją – nuo šiol sumažinta ir šios linijos pieno kaina“, – sako V. Budrienė.
„Iki“ ženklu pažymėto 2,5 proc. riebumo pieno (0,9l) reguliari kaina nuo šiol bus 1,09 Eur. Tai yra 15,5 proc. mažesnė nei buvo taikyta iki šiol. Tuo pačiu prekių ženklu pažymėtą 2,5 proc. riebumo kefyrą (0,9l) pirkėjai dabar visada galės įsigyti už 14,4 proc. mažesnę kainą – 1,19 Eur, o „Clever“ linijos 2,5 proc. riebumo pieną (1l) – vos už 0,79 Eur, vietoj anksčiau buvusios 0,85 Eur kainos.
„Kiekvienas pirkėjas turi turėti pasirinkimo galimybę. Savo ruožtu siekiame, kad jis turėtų pasirinkimą ne tik asortimento, bet ir kainos prasme. Mūsų pirkėjas prekybos tinkle už palankią kainą gali įsigyti tiek privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių, tiek populiariausių, gerai žinomų prekių ženklų produktus. Jam nereikia rinktis tik iš vieno gamintojo“, – sako V. Budrienė.
Prekybos tinklas „Iki“ sausio pabaigoje paskelbė apie daugiau nei 100 pieno produktų kainų mažinimą. Šiuo metu didžiausias reguliarus kainų pokytis palietė privačių prekių ženklais pažymėtus „Iki“ sviestą, pieną, kefyrą ir „Clever“ pieną.
Aktyviai mažindamas reguliarias svarbiausių produktų kainas, prekybos tinklas taip pat daug dėmesio skiria tiek vienkartinėms ar trumpalaikėms, tiek ilgalaikėms taupymo programoms. Tarp jų – itin didelio pirkėjų dėmesio susilaukęs „IKI Pigintuvas“, taip pat prekybos tinklo „Iki“ ir mobiliosios programėlės #walk15 iniciatyva – už žingsnius gaunamos nuolaidos vaisiams bei daržovėms.
Nuolat peržiūrimi ir kas savaitę atnaujinami nuolaidų pasiūlymai kainų leidinyje, papildomai taikomi valandiniai pasiūlymai ar nuolaidos tam tikroms prekių kategorijoms.